سنٹرل ڈو یلپمنٹ ورکنگ پارٹی نے 52524ملین روپے کے 21منصوبوں کی منظوری دیدی،223039ملین ..
تازہ ترین : 1

سنٹرل ڈو یلپمنٹ ورکنگ پارٹی نے 52524ملین روپے کے 21منصوبوں کی منظوری دیدی،223039ملین روپے کے 5 منصوبوں کے لیے ایکنک کو سفارش

اسلام آباد( اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن۔1اپریل۔2015ء) سنٹرل ڈو یلپمنٹ ہو کنگ پارٹی نے 52524ملین روپے کے 21منصوبوں کی منظوری دے دی اور 223039ملین روپے کے 5 منصوبوں کے لیے ایکنک کو سفارش کر دی وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی، ترقی اور ریفارم پروفیسر احسن اقبال کی سربراہی میں اسلام آباد میں ہوا تفصیلات کے مطابق سی ڈی ڈبلیو پی کے اجلاس میں تقریبا 300000 ملین روپے کے تیس سرکاری شعبے کے ترقیاتی منصوبوں پر تبادلہ خیال کیا گیا جس میں توانائی ، ہائیر ایجوکیشن کمیشن ، ماحولیات اینڈ گورننس، ٹرانسپورٹ اینڈ کمیونیکیشن اور فزیکل پلاننگ اور ہاوسسنگ کے منصوبے شامل ہیں سی ڈی ڈبلیو پی کے اجلاس میں ہائر ایجوکیشن کمیشن کے تحت دندان سازی اسکول کا 1346 روپے لاگت کا منصوبہ شامل ہے اور تین سال میں مکمل کیا جائے گا .

یہ اسکول پمز اسپتال کے اندر قائم کیا جائے گا عوام کو معیاری دانتوں کی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات فراہم کرے گا. یہ بھی متعلقہ میدان میں تحقیق پر زور گا اور دانتوں کی صحت کے پیشہ ور افراد کے تمام کارکنوں کی تربیت کے لئے ایک فوکل پوائنٹ ہو جائے گا.صوابی یونیورسٹی کے اکیڈمک اور الائیڈ سہولیات فراہم کرنے کے منصوبے میں 11 محکموں کے 2300 طالب علموں کی سہولت کے لئے یونیورسٹی کی طرف سے نئے حاصل کردہ زمین پر دو تعلیمی بلاکس کی تعمیر اور، ایک کی انتظامیہ بلاک اور کیفیٹیریا بیایا جائے گا .

اس منصوبے کی 1106 ملین روپے ہے اور اسے 4 سال میں مکمل کیا جائے گا اسلام آباد میں توانائی کے منصوبوں میں500kv اسلام آباد ویسٹ ذیلی اسٹیشن کے منصوبہ 500kv اور 220KV ٹرانسمیشن لائنوں کے ساتھ ساتھ اسلام آباد میں 500kv نئے گرڈ اسٹیشن کی تنصیب کی پرخرچ کیے جائے گے. یہ منصوبہ آئیسکو کے اضافی بوجھ کو کم کر دے گے. نیشنل ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی لمیٹڈ NTDCL وزارت پانی و بجلی کی سرپرستی میں ہوگا.

اس منصوبے کی لاگت 6900 ملین روپے ہے. اور 3 اور ڈیڑھ سال مکمل ہو جائے گا34.5MW Harpo ہائیڈرو پاور سکردو کا منصوبہ کی پیداوار، ترسیل اور برقی توانائی کو مدنظر رکھتے ہوئے اس کی تقسیم کو گلگت بلتستان میں مستقبل کی ضروریات سہولیات فراہم کرے گا. اس منصوبے کے تحت سکردو میں 132KV ڈبل سرکٹ ٹرانسمیشن لائن اور 132KV گرڈ اسٹیشن کے ساتھ ساتھ 34.5 میگاواٹ Harpo ہائیڈرو پاور اسٹیشن کی تعمیر جیا جائے گا اس منصوبے کی لاگت 9522 ملین روپے ہے ماحولیات اور گورننس کے شعبے میں کراچی میں موسم نگرانی راڈار کی تنصیب کے منصوبہ محکمہ موسمیات PMD کی نگرانی کی صلاحیت کی بہتری میں اہم کردار ادا کرے گا ا ور ان کی پیشن گوئی کی صلاحیت میں اضافہ کرے گا.

یہ بھی ملک میں قومی موسمیاتی ہائیڈرولوجیاتی سروس NHMS میں مدد ے گا. اس کی قیمت 1580 ملین روپے ہے۔انٹیگریٹڈ ٹرانزٹ ٹریڈ کے انتظام کے نظام ITTMS کے منصوبے پاکستان کے تجارتی راہداری کی صلاحیت کی مکمل کیپٹلائزیشن میں رکاوٹ پیدا ہو رہے ہیں کہ ان تمام کوتاہی کو ختم کریں گے. مربوط طریقہ کار کے تمام اداروں کے لئے ایک مشترکہ IT پلیٹفارم فراہم کیے جائے گے.

طورخم، چمن، واہگہ، کراچی میں آرٹ بارڈر کراسنگ کے احاطے میں لگایا جائے گا اس کے تحت چوری کی نگرانی، کارگو کلیئرنس کے نظام میں بہتری آئی گی اس منصوبے کی لاگت میں 21927 ملین. روپے ہے اسے طرح کورنگ نالہ (بنی گالا) میں پل کی تعمیر کے منصوبے کی لاگت روپے. 135 ملین اور ایک سال میں مکمل کیا جائے گا۔ ریلوے کی اپ گریڈیشن اور ریلوے سٹیشنوں کی تزئین و آرائش کے منصوبے پر پورے ملک میں 23 بڑے ریلوے اسٹیشنوں کی تزئین و آرائش کی جائے گی جس میں انتظارگاہ ، مسافر پلیٹ فارمز، اس منصوبہ پرRs.1110 ملین خرچ ہوگا جو کہ 15 ماہ میں مکمل ہو جائے کول پور ڈی جی خان میں بائی پاس کی تعمیر کے منصوبے میں 999 ملین روپے خرچ آئے گا اور اسے تیس ماہ کے عرصے میں مکمل کیا جائے گافزیکل پلاننگ اینڈ ہاوٴسنگ میں ملتان شہر کے تاریخی ثقافتی ورثے کے پائیدار تحفظ کے عمل کو تیز کیا جائے گا اس منصوبت کی لاگت 251ملین ہے اسلام آباد میں نیشنل فورینزک لیبارٹری کے قیام کے منصوبے کو عمل میں جایا جائے گا جو جدید سائنسی اوزار، تربیت کے ذریعے قانون نافذ کرنے والے اداروں کی استعداد کار بڑھانے اور تازہ ترین مجرمانہ تفتیش کی تکنیک اور منظم جرائم کی تحقیق میں مدد ملے گی .یہ منصوبہ دو سال میں مکمل کیا جائے گا جس پر1461 ملین روپے لاگت آئی گی وزیر اعظم یوتھ سکل ڈویلپمنٹ پروگرام کے فیز II کے منصوبے سے روزگار کے مواقع پیدا ہو گے جس سے نیشنل ووکیشنل اینڈ ٹیکنیکل ایجوکیشن کمیشن میں اضافہ ہوگا یہ چھ ماہ کے وقت کی مدت کے اندر اندر 25000 افراد کو تربیت اور اقتصادی طور پر مقامی خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے کام کرے گا اس منصوبے کی لاگت 1178 کروڑ ہیسی ڈبلیو ڈی نے ایکنک کو 5منصوبوں کی سفارش کی جس پر 223039ملین روپے کی لا گت آئے گی

وقت اشاعت : 01/04/2015 - 09:17:43

اپنی رائے کا اظہار کریں