اقرار الحسن کی دوسری شادی، ان کی تیسری ویڈیو سامنے آ گئی
تازہ ترین : 1

اقرار الحسن کی دوسری شادی، ان کی تیسری ویڈیو سامنے آ گئی

اقرار الحسن کی دوسری شادی، ان کی تیسری ویڈیو سامنے آ گئی
کراچی (اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔ 17 اپریل 2018ء) : معروف اینکر اور میزبان اقرار الحسن کی دوسری شادی خبروں کی زینت تو بنی لیکن اس خبر نے سوشل میڈیا پر ایک نئی بحث کا آغاز کر دیا۔ دوسری کی شادی کی خبر کی تصدیق کرنے پر اقرار الحسن کو تنقید کا نشانہ بنایا گیا تو انہوں نے ایک ویڈیو کے ذریعے ناقدین کو منہ توڑ جواب دیا ۔ اس کے بعد ان کے بیٹے پہلاج اور پہلی بیوی قراۃ العین اقرار سے متعلق چہ مگوئیاں شروع ہوئیں تو اقرار الحسن کو دوسری ویڈیو بنا کر یہ وضاحت کرنا پڑی کہ وہ دونوں بیویوں میں انصاف قائم رکھے ہوئے ہیں اوریہ کہ ان کا بیٹا پہلاج بھی ایک اچھی زندگی بسر کر رہا ہے۔

اقرار الحسن کی دوسری شادی پر تنقید کا سلسلہ نہ رُکا تو اقرار الحسن کی ایک تیسری ویڈیو منظر عام پر آئی جس میں انہوں نے اسلام کو بنیاد بنا کر خود پر تنقید کرنے والے منافقین کو منہ توڑ جواب دیا ۔ اقرار الحسن کا کہنا تھا کہ میں نے نہ تو کوئی گناہ کیا اور نہ ہی کوئی غیر شرعی کام کیا ہے لہٰذا اب بس کریں ، بہت ہو گیا ہے۔ اپنی اس تیسری ویڈیو میں اقرار الحسن نے رسول پاک ﷺ اور حضرت عائشہؓ کی مثال دے کر ناقدین کو کرارا جواب دیا ۔

انہوں نے اس تمام تر معاملے پر ساتھ دینے والوں کا شکریہ بھی ادا کیا اور کہا کہ مجھے جو کچھ کہنا تھا میں کہہ چکا ہوں، اب مجھے بہت کام کرنا ہے اور اپنے نعرے ''عظیم پاکستان ، قابل تعظیم پاکستان'' کو حقیقت بنانا ہے۔ اقرار الحسن کی اس ویڈیو کو آپ بھی ملاحظہ کیجئیے:

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 17/04/2018 - 14:25:13

اس خبر پر آپ کی رائے‎

متعلقہ عنوان :