مارک زکر برگ نے فیس بک میں اہم تبدیلی کا اعلان کر دیا
تازہ ترین : 1

مارک زکر برگ نے فیس بک میں اہم تبدیلی کا اعلان کر دیا

مارک زکر برگ نے فیس بک میں اہم تبدیلی کا اعلان کر دیا
(اردو پوائنٹ تازہ اخبار۔13 جنوری 2018 ) فیس بک کے بانی مارک زکر برگ نے فیس میں اہم تبدیلی کا اعلان کر دیا ہے۔تفصیلات کے مطابق فیس بک کے بانی مارک زکر برگ نے فیس بک کی نیوز فیڈ میں تبدیلی سے متعلق اہم اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ اب فیس بک پر کمپنیوں،کاروبار اور میڈیا کی خبروں کو غیر اہم کر کے اہل خانہ اور ان کے ووستوں کے درمیان ہونے والی پوسٹوں کو زیادہ اہمیت دی جائے گی۔

مارک زکر برگ کا کہناہے کہ ہو سکتا ہے ہمارے اس اقدام سے فیس بک کو نقصان ہو اور اس کی مقبولیت میں کمی آ جائے لیکن اب یہ فیصلہ حتمی ہے اور آئندہ چند ہفتوں میں اس پر عملدرآمد شروع ہو جائے گا۔ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ تبدیلی صارفین کی طرف سے موصول ہونے والی شکایات کے بعد کی گئی ہے۔لوگو ں کا کہنا ہے کہ میڈیا اور دیگر خبروں کی بھر مار ہونے کی وجہ سے وہ ان کے دوستوں اور اہل خانہ کی خبریں نہیں دیکھ پاتے۔جس کے بعد فیس بک نے یہ اہم قدم اٹھانے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 13/01/2018 - 17:21:31

اس خبر پر آپ کی رائے‎

Mark Zuckerberg announced a major change in Facebook

Facebook founder Mark Zuckerberg has announced major change in the fee. According to the details, Facebook founder Mark Zuckerberg announced the importance of changing facebook news feed, saying that now companies on Facebook Posting business and media news unknowingly posts will be given more importance among the family and their votes.

Related : Facebook

متعلقہ عنوان :