پولیس فائرنگ سے 2افراد کی ہلاکت کا مقدمہ وزیر اعلیٰ ،وزیر قانون کیخلاف درج کرنے ..
تازہ ترین : 1

پولیس فائرنگ سے 2افراد کی ہلاکت کا مقدمہ وزیر اعلیٰ ،وزیر قانون کیخلاف درج کرنے کیلئے درخواست دائر

لاہور (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 12 جنوری2018ء) قصور میں سات سالہ بچی کو زیادتی کے بعد قتل کرنے کے خلاف احتجاج کے دوران پولیس کی فائرنگ سے جاں بحق ہونیوالے دو افرادکے قتل کا مقدمہ وزیر اعلیٰ پنجاب اور وزیر قانون پنجاب کے خلاف درج کرنے کیلئے سیشن کورٹ میں درخواست دائرکر دی گئی۔ تحریک انصاف کی رہنما تنزیلہ عمران کی جانب سے دائر کی گئی درخواست میں کہا گیا کہ قصور میں وزیر اعلیٰ شہباز شریف اور وزیر قانون رانا ثنا اللہ خاں کی ایما پر پولیس نے مظاہرین پر براہ راست فائرنگ کی جس کے نتیجے میں دو افراد جاں بحق ہوئے۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعلیٰ پنجاب اور وزیر قانون نے عوام کے جان و مال کے تحفظ کا حلف اٹھا رکھا ہے اور نہتے شہریوں کا قتل عام حلف کی خلاف ورزی اور پولیس کی قانون کو ہاتھ میں لینے کی بدترین مثال ہے لہٰذا معزز عدالت سے استدعا ہے کہ وزیر اعلی پنجاب اور وزیر قانون پنجاب کے خلاف قتل اور دہشت گدری کی دفعات کے تحت مقدمہ درج کرنے کا حکم دیا جائے ۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 12/01/2018 - 16:41:09

اس خبر پر آپ کی رائے‎

The petition filed for the death of two people from the police firing was filed against the Chief Minister, the Minister of Law

The murder case was filed in Sessions court to file a case against the Chief Minister Punjab and the Chief Minister of Punjab, killing two people, killing a seven-year-old girl in Kasur. The petition filed by the Tehreek-e-Insaf (TTP) leader Tanzania Imran said that police on the mama of Chief Minister Shahbaz Sharif and Minister of Law Rana Sanaullah Khan, in directive, directly shot protesters, killing two people.

Related : Firing, Chief Minister, Police, Law Minister