پاکستان اقوام متحدہ کو سب سے زیادہ فوجی دستے فراہم کرنیوالے ملکوں میں شامل ہے، ..
تازہ ترین : 1
پاکستان اقوام متحدہ کو سب سے زیادہ فوجی دستے فراہم کرنیوالے ملکوں میں ..

پاکستان اقوام متحدہ کو سب سے زیادہ فوجی دستے فراہم کرنیوالے ملکوں میں شامل ہے، آئی ایس پی آر

راولپنڈی (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 24 اکتوبر2017ء) پاکستان اقوام متحدہ کو سب سے زیادہ فوجی دستے فراہم کرنے والے ملکوں میں شامل ہے‘ امن کے قیام کے لئے پاکستانی فورسز کی پیشہ وارانہ خدمات کو دنیا تسلیم کرتی ہے‘ پاک فوج نے اقوام متحدہ کے 43امن مشن آپریشنز میں شرکت کی‘ امن مشنز کے دوران پاکستان کے 153 جوانوں نے جانوں کی قربانی دی‘ پاک فوج کے چھ ہ زار سے زائد افسر‘ جوان امن مشنز میں خدمات سرانجام دے رہے ہیں‘ اقوام متحدہ امن مشنز میں پاک فوج ی خدمات کی طویل تاریخ ہے۔

منگل کو پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق اقوام متحدہ امن مشن میں پاک فوج کی خدمات کی طویل تاریخ ہے پاکستان نے 1960ء میں شروع کئے گئے امن مشن اپریشن کی حمایت کی۔ پاکستان نے کانگو میں امن آپریشن میں اپنا پہلا دستہ بھجوایا تھا۔ پاک فوج نے اقوام متحدہ کے 43 امن مشن آپریشنز میں شرکت کی۔ امن مشنز کے دوران پاکستان کے 153 جوانوں نے جانوں کی قربانی دی۔

اقوام متحدہ کے عالمی امن و استحکام مشنز میں پاک فوج کے 23افراد بھی شہید ہوئے۔ پاک فوج کے چھ ہزار سے زائد افسر‘ جوان امن مشنز میں خدمات انجام دے رہے ہیں۔ پاکستان اقوام متحدہ کو سب سے زیادہ فوجی دستے فراہم کرنے والے ملکوں میں شامل ہے۔ پاکستان کئی برسوں سے اقوام متحدہ کو فوجی دستے فراہم کررہا ہے امن کے قیام کے لئے پاکستانی فورسز کی پیشہ وارانہ خدمات کو دنیا تسلیم کرتی ہے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 24/10/2017 - 12:14:51

اپنی رائے کا اظہار کریں