سابق صدر سردار فاروق احمد لغاری کی ساتویں برسی پرسوں منائی جائیگی
تازہ ترین : 1
سابق صدر سردار فاروق احمد لغاری کی ساتویں برسی پرسوں منائی جائیگی

سابق صدر سردار فاروق احمد لغاری کی ساتویں برسی پرسوں منائی جائیگی

جہانیاں(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 18 اکتوبر2017ء) سابق صدر پاکستان سردار فاروق احمد خان لغاری کی ساتویں برسی 20اکتوبر جمعہ کو منائی جائے گی اس سلسلے میں جنوبی پنجاب کے شہروں ڈیرہ غازی خان،چوٹی زیریں سمیت بیشتر شہروں میںتعزیتی ریفرنسز اور دعائیہ تقریبات منعقد کی جائیں گی۔ وہ نومبر1993ء تا دسمبر1997ء تک پاکستان کے صدر رہے ہیں اور انہیں یہ اعزاز بھی حاصل ہے کہ وہ ملک کے پہلے اور تاحال واحد سرائیکی سپیکنگ صدر تھے ۔

سردار فاروق احمد خان لغاری پاکستان کے ایک معروف سیاستدان تھے وہ جنوبی پنجاب کے ضلع ڈیرہ غازی خان کے علاقے چوٹی زیریں میں پیدا ہوئے انہوں نے ذوالفقار علی بھٹو کے دور حکومت میںسینیٹر بن کر اپنے سیاسی کیرئیر کا آغاز کیا۔1993ء کے انتخابات میں وہ ریکارڈ ووٹوں سے رکن اسمبلی منتخب ہوئے محترمہ بے نظیر بھٹو شہید نے انہیں وزیر خارجہ بنایاا ور بعدازاں وہ صدارتی انتخابات میں مد مقابل وسیم سجاد کو شکست دے کر صدر مملکت منتخب ہو گئے۔

نومبر1996ء کو وزیر اعظم محترمہ بے نظیربھٹو سے اختلافات کی بنا پر صدر فاروق احمد لغاری نے اسمبلی تحلیل کر دی۔1997ء میں نواز شریف کی حکومت سے تنازع پر وہ صدر مملکت کے عہدے سے مستعفی ہو گئے ۔سردار فاروق احمد خان لغاری نے ملت پارٹی کے نام سے اپنی جماعت بنائی جسے انہوں نے بعد ازاں مسلم لیگ ق میں ضم کر دیاوہ سال2008ء کے الیکشن میں رکن اسمبلی منتخب ہوئے۔سردار فاروق احمد خان لغاری نے بطور وفاقی وزیر اور سربراہ ملت پارٹی کے جہانیاں کے متعدد دورے کیے تھے۔سردار فاروق احمد خان لغاری 20اکتوبر 2010ء کو حرکت قلب بند ہوجانے کے باعث انتقال کر گئے تھے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 18/10/2017 - 11:49:35

متعلقہ عنوان :

اپنی رائے کا اظہار کریں