پولیس اور انتظامیہ کی اجازت کے بغیر چھاپہ کیوں مارا
تازہ ترین : 1
پولیس اور انتظامیہ کی اجازت کے بغیر چھاپہ کیوں مارا

پولیس اور انتظامیہ کی اجازت کے بغیر چھاپہ کیوں مارا

رینجرز کو اسلام آباد میں ٹاپ سٹی ہاؤسنگ سوسائٹی پر رینجرز مہنگا پڑ گیا،وزیر داخلہ چوہدری نثار کا نوٹس بغیر اجازت چھاپہ مارنے۔ گرفتاریاں کرنے پر ڈی جی رینجرز پنجاب سے جواب طلب‘ پیر تک جواب دیں ورنہ مفاد عامہ میں پنجاب سے رینجرز واپس بھیج دیں گے‘ وزارت داخلہ کا ڈی جی رینجرز کو مراسلہ

اسلام آباد (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 19 مئی2017ء)وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان نے اسلام آباد میں ہاؤسنگ سوسائٹی ٹاپ سٹی پر رینجرز کا چھاپہ ا نوٹس لے لیا ۔ذرائع کے مطابق ہاؤسنگ سوسائٹی میں پنجاب رینجرز کی کارروائی پر وزارت داخلہ نے ڈی جی رینجرز پنجاب سے وضاحت طلب کر لی۔ ڈی جی رینجرز کو لکھے کے خط میں پوچھا گیا ہے کہ رینجرز نے کس قانون کے تحت نجی ہاؤسنگ سوسائٹی کے خلاف کارروائی گرفتاریاں کیسے کی گئیں ۔

کیا رینجرز نے کارروائی سے قبل مقامی پولیس اور انتطامیہ سے اجازت لی تھی ۔ذرائع کہتے ہیں ؛ وزارت داخلہ نے ڈی جی رینجرز کو گزشتہ ایک ہفتے کے دوران تین خطوط ارسال کئے۔ تاہم رینجرز نے سرد مہری دکھائی۔ اور تاحال جواب نہیں دیا۔ ذرائع کے مطابق گزشتہ روز لکھے گئے خط میں ڈی جی رینجرز پنجاب سے ا?ئندہ پیر تک جواب طلب کیا گیا ہے۔ جواب نہ دینے کی صورت میں پنجاب سے رینجرز کی خدمات واپس لینے بھی کا کہا گیا ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے قانون کے مطابق رینجرز کو پولیس کی اجازت کے بغیر چھاپہ مارنے کا اختیار نہیں۔ کسی بھی چھاپے کے لئے رینجرز کو ضلعی انتظامیہ سے منظوری لینا ضروری ہوتی ہے۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 19/05/2017 - 22:41:18

اپنی رائے کا اظہار کریں