اورنج کیب سکیم کا اجراء رواں برس کیا جائے گا، سکیم کے تحت ایک لاکھ گاڑیاں بیروزگار ..
تازہ ترین : 1
اورنج کیب سکیم کا اجراء رواں برس کیا جائے گا، سکیم کے تحت ایک لاکھ گاڑیاں ..

اورنج کیب سکیم کا اجراء رواں برس کیا جائے گا، سکیم کے تحت ایک لاکھ گاڑیاں بیروزگار نوجوانوں کو دی جائیں گی ،وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہبازشریف

لاہور۔ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 21 اپریل2017ء) وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہبازشریف نے کہاہے کہ اورنج کیب سکیم کا اجراء رواں برس کیا جائے گااوراس سکیم کے تحت ایک لاکھ گاڑیاں بیروزگار نوجوانوں کو آسان شرائط پر دی جائیں گی جس سے ایک لاکھ نوجوانوں کو روزگار ملے گا اورہزاروں خاندانوں کے 6لاکھ افراد مستفید ہوںگے اور اورنج کیب سکیم سے روزگار کے مواقع بڑھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت نے اپنا روزگار سکیم کے تحت نوجوانوں کو 50 ہزار گاڑیاں فراہم کی ہیں۔اپنا روزگار سکیم سے بیروزگار نوجوانوں کو باعزت روزگار ملا ہے اورروزگار ملنے سے ہزاروں خاندانوں کی سماجی حالت بہتر ہوئی ہے،اسی طرح ییلو کیب سکیم بھی سود مند ثابت ہوئی -حکومت نے دونوں سکیموں پر اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی ہے ۔وزیراعلیٰ نے ہدایت کی کہ سمال اینڈ میڈیم انٹرپرائزز کو فروغ دینے کیلئے تجاویز پیش کی جائیں۔

گزشتہ روز وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہبازشریف کی زیرصدارت اعلیٰ سطحی اجلاس منعقد ہوا جس میں اورنج کیب سکیم کے اجراء اور ادائیگیوں کا ڈیجیٹل نظام شروع کرنے کیلئے تجاویز کا جائزہ لیا گیا۔ وزیراعلیٰ نے کابینہ کمیٹی تشکیل دینے کی ہدایت کرتے ہوئے کہاکہ کمیٹی دونوں پروگراموں کے بارے میں آئندہ چند روز میں حتمی تجاویز پیش کرے گی۔انہوں نے کہاکہ روزگار کے مواقعے بڑھانے کیلئے اٹھائے گئے اقدامات بارآور ثابت ہو رہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ چھوٹے کاشتکاروں کو رعایتی نرخوں پر ٹریکٹرز کی فراہمی کا بھی جائزہ لیا جائے۔ انہوں نے کہاکہ سٹیٹ آف دی آرٹ ڈرائیونگ سکول وقت کی ضرورت ہے اور اس جانب تیزی سے اقدامات کئے جائیں۔وزیراعلی نے کہاکہ اپنا روزگار سکیم کامیاب رہی ہے، اس سکیم کو عوام میں بہت پذیرائی ملی ہے اور اس سکیم کے تحت ریکوری کا عمل سوفیصد ہے۔انہوں نے کہاکہ ییلوکیب اور اپنا روزگار سکیم کے تحت اربوں روپے کی سرمایہ کاری کے ثمرات عوام کو مل رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت نے صوبے میں ای ۔گورننس اور شفافیت کے کلچر کو فروغ دیا ہے۔ ترقیاتی منصوبوں میں معیار، شفافیت کو یقینی بنایا گیا ہی- ڈیجیٹل ادائیگیوں کے نظام سے کرپشن کا خاتمہ ہوگا اور عوام کو سہولت ملے گی۔ڈیجیٹل ادائیگیوں کے نظام کے تحت ای کارڈز کے ذریعے صارفین کو مختلف سروسز ملیں گی۔اس جدید نظام سے فراڈ اور جعلسازی کا خاتمہ ہوگا۔

ڈیجیٹل نظام کے ذریعے کسانوں کو ریلیف کی فراہمی اور قدرتی آفات سے پہنچنے والے نقصان کے ازالے کیلئے ادائیگیوں کے نظام میں بہتری آئے گی۔اجلاس میں صوبائی وزیر خزانہ ڈاکٹر عائشہ غوث پاشا، صدر بینک آف پنجاب نعیم الدین خان ، مشیر ڈاکٹر عمر سیف، چیئرمین بینک آف پنجاب، ایڈیشنل چیف سیکرٹری اور متعلقہ محکموں کے سیکرٹریز اور اعلی حکام نے شرکت کی۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 21/04/2017 - 22:34:37

اپنی رائے کا اظہار کریں