سیاسی استحکام وخوشحالی میںنو از شریف کی پا لیسیوں کا کلید ی کردارہے،سپریم کورٹ ..
تازہ ترین : 1
سیاسی استحکام وخوشحالی میںنو از شریف کی پا لیسیوں کا کلید ی کردارہے،سپریم ..

سیاسی استحکام وخوشحالی میںنو از شریف کی پا لیسیوں کا کلید ی کردارہے،سپریم کورٹ نے ترقی وخوشحالی کے اس سفر کو روکنے والوں کے راستے بند کر دیئے ، وزیراعظم کے سرخرو ہونے پر اللہ کا شکر ادا کرتے ہیں

میئراسلام آباد شیخ انصر عزیز کی فیصل مسجد میں نما ز جمعہ وشکرانے کے نو افل کے بعد میڈیا سے گفتگو

اسلام آباد(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 21 اپریل2017ء)اسلام آباد کے میئر شیخ انصر عزیز نے کہا ہے کہ ملکی ترقی ،سیاسی استحکام اور خوشحالی کے لئے قائد پا کستان مسلم لیگ (ن)محمد نو از شریف کی پا لیسیوں کا کلید ی کردارہے اور سپریم کورٹ آف پا کستان نے ترقی اور خوشحالی کے اس سفر کو روکنے والوں کے راستے بند کر دیئے ہیں ۔انہوں نے کہا کہ وہ اللہ تعالیٰ کا شکر ادا کرتے ہیں کہ سپر یم کو رٹ میں ان کے قائد ایک مر تبہ پھر سرخرو ہو ئے ہیں ۔

وہ جمعہ کو فیصل مسجد میں نما ز جمعہ اور شکرانے کے نو افل ادا کرنے کے بعد میڈیا کے نمائندوں سے بات چیت کرتے ہو ئے کیا۔ اس مو قع پر میٹروپو لیٹین کا رپو ریشن اسلام آباد (ایم سی آئی) کے ڈپٹی میئرز سید ذیشان علی نقویِ،اعظم خان اور چوہد ری رفعت جا وید کے علاوہ ایم سی آئی کی یو نین کو نسلوں کے چیئرمین اور اسلام آباد کے شہریوں کی بڑی تعد اد نے نماز جمعہ کے بعد شکرانے کے نو افل ادا کئے اور ملکی سلامتی ،خوشحالی،دہشت گردی کے خاتمے اور تمام عالم اسلام میں امن و محبت کے لئے دعاکی۔

فیصل مسجد کے خطیب نے اجتماعی دعاکرائی ۔میئر اسلام آباد شیخ انصر عزیز نے کہا کہ آج کا دن اللہ تعالیٰ کے حضور سربسجود ہو کر ملکی سلامتی اور خوشحالی کے لئے دعاما نگنے کا دن ہے کیونکہ قائد مسلم لیگ(ن) ہمیشہ کی طرح اس آزما ئش سے بھی سرخرو ہو کر نکلے اور اب ترقی کا چلتا پہیہ رواں دواں رہے گا۔
وقت اشاعت : 21/04/2017 - 21:14:17

متعلقہ عنوان :

اپنی رائے کا اظہار کریں