اسٹاک مارکیٹ میں بڑھتا انڈیکس معیشت کی بہتری کا ثبوت ہے ،حکومت کی معاشی ٹیم کی ..
تازہ ترین : 1

اسٹاک مارکیٹ میں بڑھتا انڈیکس معیشت کی بہتری کا ثبوت ہے ،حکومت کی معاشی ٹیم کی کوششیں قابل تعریف ہے، معیشت کی بہتری حکومت ہمیشہ اولین ترجیح رہی۔ معیشت کی ترقی اور خوش حالی تک چین سے نہیں بیٹھیں گے، وزیر اعظم نوازشریف

کی پاکستان اسٹاک ایکسچینج 40 ہزار کی بلند ترین سطح پر پہنچنے پر مبارکباد

اسلام آباد ( اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔12 اگست ۔2016ء ) پاکستان اسٹاک ایکسچینج ایک بار پھر ریکارڈ سطح پر پہنچ گیا، پاکستان اسٹاک ایکس چینج میں 40 ہزار کا تاریخ ساز انڈیکس پر وزیر اعظم نوازشریف نے مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسٹاک مارکیٹ میں بڑھتا انڈیکس معیشت کی بہتری کا ثبوت ہے ،حکومت کی معاشی ٹیم کی کوششیں قابل تعریف ہے، معیشت کی بہتری حکومت ہمیشہ اولین ترجیح رہی۔

معیشت کی ترقی اور خوش حالی تک چین سے نہیں بیٹھیں گے،ماہرین کے مطابق غیر ملکی خریداروں کی سرمایہ کاری اور اچھے مالیاتی نتائج کی وجہ سے اسٹاک ایکسچینج میں بہتری کا سبب بن رہے ہیں۔ جمعہ کو پاکستان اسٹاک ایکسچینج ایک بار پھر ریکارڈ سطح پر پہنچ گیا۔ اسٹاک ایکسچینج میں تیزی کے رجحان کے ساتھ 100 انڈیکس میں 151 پوائنٹس کا اضافہ ہوا۔200 پوائنٹس کے اضافے کے ساتھ 100 انڈیکس 40 ہزار 63 پوائنٹس کی بلند ترین سطح پر پہنچ گیا۔

ماہرین کے مطابق غیر ملکی خریداروں کی سرمایہ کاری اور اچھے مالیاتی نتائج کی وجہ سے اسٹاک ایکسچینج میں بہتری کا سبب بن رہے ہیں۔واضح رہے کہ دن کے اختتام پر اسٹاک ایکسچینج 39 ہزار 9 سو 27 پوائنٹس پر بند ہوا۔واضح رہے کہ گزشتہ روز بھی پاکستان اسٹاک ایکس چینج میں تیزی رہی رھی اور 100 انڈیکس 56 پوانٹس اضافے کے بعد 39 ہزار8سو 61 پوانٹس پر بند ہوا تھا، جبکہ کاروباری حجم 38 کروڑ شیرز رہا تھا، نمایاں کاروبار کے الیکٹرک کے حصصمیں ہوا تھا جبکہ وزیر اعظم نوازشریف نے پی ایس ایکس میں تیز ی کے رحجان اورریکارڈ انڈیکس پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسٹاک مارکیٹ میں بڑھتا انڈیکس معیشت کی بہتری کا ثبوت ہے ،حکومت کی معاشی ٹیم کی کوششیں قابل تعریف ہے، معیشت کی بہتری حکومت ہمیشہ اولین ترجیح رہی۔

معیشت کی ترقی اور خوش حالی تک چین سے نہیں بیٹھیں گے۔

وقت اشاعت : 12/08/2016 - 20:58:42

اپنی رائے کا اظہار کریں