آفریدی کو بڑی ٹیموں کیخلاف مشکل ہو سکتی ہے ‘چیپل
تازہ ترین : 1
آفریدی کو بڑی ٹیموں کیخلاف مشکل ہو سکتی ہے ‘چیپل

آفریدی کو بڑی ٹیموں کیخلاف مشکل ہو سکتی ہے ‘چیپل

ممبئی(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔18 مارچ۔2016ء)سابق آسٹریلین کپتان ای این چیپل نے پاکستانی شائقین کو خبردار کیا ہے کہ وہ بنگلہ دیش کے خلاف آفریدی کی جانب سے خود بیٹنگ آرڈر میں ترقی دینے اور جارحانہ بیٹنگ کو زیادہ سنجیدگی سے نہ لیں۔چیپل نے ای ایس کرک انفو سے گفتگو میں کہا کہ مجھے نہیں پتہ کہ وہ بہتر ٹیموں کے خلاف بھی بیٹنگ کیلئے اوپر آئیں گے۔

مجھے یہ بھی یقین نہیں کہ بڑی ٹیمیں انہیں اس طرح کھیلنے کا موقع فراہم کریں گی جس طرح وہ بنگلہ دیش کے خلاف کھیلے تاہم سابق آسٹریلین کپتان نے کہا کہ یہ حکمت عملی کارگر رہی اور بحیثیت کپتان آپ میں لچک ہونی چاہیے، ان کے پاس کچھ اچھے کھلاڑی بھی ہیں جنہیں وہ اوپر بیٹنگ کیلئے بھیج سکتے ہیں۔75 ٹیسٹ اور 16 ایک روزہ میچوں میں آسٹریلیا کی نمائندگی کا اعزاز رکھنے والے بلے باز نے میچ کے دوران آفریدی کے غیر روایتی پرسکون بیٹنگ کے انداز کی تعریف کرتے ہوئے یہ ایک بہترین اننگ تھی تمةک اگر انہوں نے تھوڑے صبر سے کام نہ لیا تو ایسی اننگز کو دہرانا مشکل ہو گا۔

انہوں نے کہا کہ ایسا ہر میچ میں نہیں کیا جا سکتا تاہم اگر وہ اہم مواقعوں پر تحمل مزاجی سے کام لیں تو اکثر مواقع پر ایسا کر سکتے ہیں۔ چیپل نے کہا کہ میچ کے دوران شاہد آفریدی انتہائی پرسکون ں ظر آئے اور شاید ان کی کامیابی کی اہم وجہ تھی۔انہوں نے آفریدی انتہائی پرسکون نظر آئے اور وکٹ پر آ کر باآسانی ایک رن لے کر اپنا کھاتا کھولا اور پھر کھیلتے گئے۔ کئی مواقعوں پر ہم نے دیکھا کہ آفریدی ے پہلی گیند پر بڑا شاٹ لگانے کی کوشش میں گینسد کو ہوا میں کھیلا اور آوٴٹ ہو گئے لیکن وہ پرسکون تھے جس کا صلہ ملا۔

وقت اشاعت : 18/03/2016 - 13:04:29

اپنی رائے کا اظہار کریں