کارکن انتخابات کی تیاری شروع کریں، تحریک انصاف کسی سیاسی جماعت سے الحاق نہیں کریگی، ..
تازہ ترین : 1

کارکن انتخابات کی تیاری شروع کریں، تحریک انصاف کسی سیاسی جماعت سے الحاق نہیں کریگی، راجہ عاصم خورشید

مظفر آباد (اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔ 13 جون۔2015ء) پاکستان تحریک انصاف آزاد کشمیر کے مرکزی رہنماء حلقہ چار کھاوڑہ بانی صدر راجہ عاصم خورشیدنے کہا ہے کہ کارکن انتخابات کی تیاری شروع کریں پاکستان تحریک انصاف کسی سیاسی جماعت سے الحاق نہیں کرے گی اور بلا شرکت غیر دو تہائی سے زیادہ اکثریت حاصل کر کے اپنی عوام دوست حکومت قائم کرے گی۔ آزاد کشمیر کو تحریک آزادی کا حقیقی بیس کیمپ بنایا جائے گا۔

خطہ میں بلا تخصیص تعمیر و ترقی کی جائے گی اور میرٹ پر نوجوانوں کو روزگار مہیا کیا جائے گا عام انتخابات میں پی ٹی آئی کا کیا مقابلہ کرینگے۔ کرپشن میرٹ کی پامالی اور اقرباء پروری کے مرتکب مجاور ٹولہ کو پی ٹی آئی کے ہاتھوں عبرتناک انجام سے دوچار ہونا پڑے گا۔ راجہ عاصم خورشیدنے کہا کہ اب آزادکشمیر میں لاڑکانہ اور رائیونڈ کی نہیں بلکہ رہاستی عوام کی اپنی مرضی سے حکومت بنے گی۔

انہوں نے کہا کہ فرینڈل اپوزیشن کا کردار ادا کرنے والے بُری طرح بے نقاب ہو چکے ہیں۔ سیاسی کارکنان جوق در جوق پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کر رہے ہیں جو عمران خان اور بیرسٹر سلطان کی قیادت پر ان کے اعتماد کا ثبوت ہے۔ کیونکہ آنے والا دور پاکستان اور آزادکشمیر میں پی ٹی آئی کا ہوگا۔ انہوں نے کہاکہ پولن دیوی اور اس کے حواریوں کے راج کو غیوران کشمیر پر مسلط نہیں ہونے دینگے ۔

وحدت کشمیر کے تحفظ اور تحریک آزادی کشمیر کومنطقی انجام تک پہنچانے کیلئے قائد کشمیر بیرسٹر سلطان محمودچودھری کی قیادت میں قائد تحریک تبدیلی کے موجب عمران خان کے کندھے سے کندھا ملا کر ٹائیگر ز اپنا کردار ادا کر آزاد خطہ میں حقیقی تبدیلی کی خواہاں ہے اور آزاد خطہ کے عوام پر مسلط نام نہاد عوامی نمائندوں نے گزشتہ چھ دہائیوں سے آزاد خطہ کے عوام کیلئے کچھ نہیں کیا تحریک انصاف ان ساری محرومیوں کا بہتر ازالہ کرے گی ہمارا اگلا ہدف آزادکشمیر میں ہونے والے عام انتخابات ہیں چار حکومتوں وفاق ،پنجاب،سند ھ اور آزادکشمیر کو شکست دے کر آزاد کشمیر کے باشعور عوام نے ثابت کر دیا کہ آزاد خطہ کے عوام تبدیلی کے خواہاں ہیں۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 13/06/2015 - 15:20:06

متعلقہ عنوان :

اپنی رائے کا اظہار کریں