سانحہ ماڈل ٹاؤن کے ایک سال مکمل ہو نے پرپاکستان عوامی تحریک 16جو ن کو احتجاجی جلسہ ..

سانحہ ماڈل ٹاؤن کے ایک سال مکمل ہو نے پرپاکستان عوامی تحریک 16جو ن کو احتجاجی جلسہ کرے گی

لاہور(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔ 11 جون۔2015ء )پاکستان عوامی تحریک اور تحریک منہاج القرآن لاہور کا 16جون کو مرکزی سیکرٹریٹ پر ہونے والے احتجاجی جلسے کی تیاریوں اور انتظامات کے حوالے سے اہم اجلاس تحریک منہاج القرآن لاہور کے ناظم حافظ غلام فرید کی صدارت میں ہوا۔اجلاس میں چودھری افضل گجر،طاہر حنیف،ڈاکٹر اقبال نور،عطیہ بنین،حاجی عبد الخالق،طارق الطاف،میاں افتخار و دیگر موجود تھے ۔

16جون کے احتجاجی جلسے کی تیاریوں کے حوالے سے انتظامی کمیٹیوں نے حافظ غلام فرید کو آگاہ کیا ،اس موقع پر حافظ غلام فرید نے انتظامات پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے ہدایات جاری کیں اور کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کو ایک سال مکمل ہو چکا ہے۔پاکستان عوامی تحریک اور تحریک منہاج القرآن شہدائے ماڈل ٹاؤن کے ساتھ اظہار عقیدت اور اظہار یکجہتی کیلئے یہ احتجاجی جلسہ منعقد کرے گی جس میں ن لیگ کے علاوہ ملک کی تمام سیاسی،مذہبی جماعتوں کو شرکت کی دعوت دی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم اپنے شہیدوں کی قربانیوں کو نہیں بھولے اور نہ بھولیں گے۔شہدائے ماڈل ٹاؤن کے انصاف تک جدوجہد جاری رہے گی اور قاتلوں سے دیت نہیں قصاص لیں گے۔شہدائے ماڈل ٹاؤن نے جان کی قربانی دیکر انقلاب کی بنیاد رکھی ہے۔

وقت اشاعت : 11/06/2015 - 21:01:32

متعلقہ عنوان :

اپنی رائے کا اظہار کریں