پی سی بی نے لاہور ریجن کی ون ڈے کپ ٹیموں پر اعتراض لگا دیا
تازہ ترین : 1

پی سی بی نے لاہور ریجن کی ون ڈے کپ ٹیموں پر اعتراض لگا دیا

لاہور ریجن نے قواعدو ضوابط کے مطابق ٹیمیں تشکیل نہیں دیں ، ٹیموں میں سلمان بٹ اور وہاب ریاض بھی شامل نہیں، قوانین کے مطابق ٹیم میں 6 انٹرنیشنل یا ڈیپارٹمنٹل کھلاڑی ہونے چاہیئے

پی سی بی نے لاہور ریجن کی ون ڈے کپ ٹیموں پر اعتراض لگا دیا
لاہور (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔ 01 جنوری2018ء)پاکستان کر کٹ بورڈ(پی سی بی) نے لاہور ریجن کی ون ڈے کپ ٹیموں پر اعتراض لگا دیا ہے ، لاہور ریجن نے قواعدو ضوابط کے مطابق ٹیمیں تشکیل نہیں دیں ، ٹیموں میں سلمان بٹ اور وہاب ریاض بھی شامل نہیں، قوانین کے مطابق ٹیم میں 6 انٹرنیشنل یا ڈیپارٹمنٹل کھلاڑی ہونے چاہیئے۔تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے لاہور ریجن کی ون ڈے کپ کی ٹیموں پپر اعتراض لگا دیا ہے۔

پی سی بی نے لاہور ریجن کو دوبارہ ٹیمیں جمع کرانے کے لیئے کہہ دہا ۔ لاہور ریجن نے قواعدو ضوابط کے مطابق ٹیمیں تشکیل نہیں دیں ۔ذرائع کے مطابق لاہور ریجن نے اپنی ٹیموں میں غیر معروف اوراوسط پرفارمنس والے کرکٹرز کو شامل کر لیا ۔ لاہور ریجن کی ٹیموں میں سلمان بٹ اور وہاب ریاض بھی شامل نہیں ہیں ۔لاہور ریجن کا موقف ہے کہ کرکٹرز کو ڈسپلن کی خلاف ورزی پر شامل نہیں کیا ۔

کھلاڑیوں نے متبادل پلئیر کی شمولیت پر اعتراض کیا تھا۔ ریجن نے پلئینگ الیون میں کھلاڑی کو شامل کرنے پر دباو ڈالا ۔ پلئیر کو شامل نہ کرنے پر ریجن انتقامی کارروائی کر رہا ۔ قوانین کے مطابق ریجن کی ٹیم میں چھ انٹرنیشل یا ڈیپارٹمنٹل کھالڑی ہونے چاہیئے ۔ ریجن کے باقی 12 کھلاڑی بھی فرسٹ کلاس کرکٹ کھیلے ہونے چاہیئں ۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 01/01/2018 - 15:31:44

اس خبر پر آپ کی رائے‎