بجلی کی پیداوار نہ بڑھنے اور طلب میں اضافے سے شارٹ فال 3ہزار میگا واٹ کی سطح پر ..
تازہ ترین : 1
بجلی کی پیداوار نہ بڑھنے اور طلب میں اضافے سے شارٹ فال 3ہزار میگا واٹ ..

بجلی کی پیداوار نہ بڑھنے اور طلب میں اضافے سے شارٹ فال 3ہزار میگا واٹ کی سطح پر پہنچ گیا ، بجلی کے ساتھ پانی کا بحران بھی سنگین ،مختلف مقامات پر مظاہروں کا سلسلہ جاری ،خیبرپختونخوا ہ حکومت نے بجلی کی طویل غیراعلانیہ بندش کے خلاف احتجاج کی قیادت کرنے کا اعلان کردیا۔ اپ ڈیٹ

لاہور/پشاور(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔3مئی۔2014ء)بجلی کی پیداوار نہ بڑھنے اور طلب میں اضافے سے شارٹ فال 3ہزار میگا واٹ کی سطح پر پہنچ گیا ، بجلی کے ساتھ پانی کا بحران بھی سنگین ہو گیا جسکے خلاف مختلف مقامات پر مظاہرے کئے گئے ۔ این ٹی ڈی سی کے ترجمان کے مطابق ارسا نے تربیلا سے پانی کے اخراج میں 35ہزار سے 47ہزار کیوسک تک کمی کر دی ہے ۔گزشتہ روز بجلی کی کل پیداوار10700جبکہ طلب 13700میگا واٹ ریکارڈ کی گئی۔

ہائیڈل سے 3150‘تھرمل سے 1570اور آئی پی پیز سے 5980 جبکہ ونڈ سے 20میگاواٹ کی پیداوار حاصل ہوئی ۔ گزشتہ روز ہوائیں چلنے کے باعث گرمی کی شدت میں قدرے کمی ریکارڈ کی گئی تاہم لوڈ شیڈنگ کے دورانیہ کم نہیں ہو سکا اور مختلف شہری علاقوں میں 12سے 14جبکہ دیہی علاقوں میں 18سے 20گھنٹے تک لوڈ شیڈنگ ریکارڈ کی گئی ۔ بجلی کی طویل بندش کے خلاف مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے جبکہ دوسری طرف مختلف مقامات پر پانی کی عدم دستیابی کے خلاف بھی مظاہرے کئے جارہے ہیں جس میں خواتین اور بچوں کی کثیر تعداد شریک ہوئی۔

خیبرپختونخوا ہ حکومت نے بجلی کی طویل غیراعلانیہ بندش کے خلاف احتجاج کی قیادت کرنے کا اعلان کردیا۔پشاور میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے وزیر اطلاعات خیبرپختونخوا ہ شاہ فرمان نے کہا کہ تحریک انصاف بجلی کی لوڈشیڈنگ کیخلاف ہونے والے مظاہروں کی قیادت کرے گی، لوڈشیڈنگ کامقصد نجی کمپنیوں سے بجلی خریدنے کیلئے راہ ہموار کرنا ہے۔

وقت اشاعت : 03/05/2014 - 21:02:50

اپنی رائے کا اظہار کریں