وزیر اعظم کی صوبائی دارالحکومت میں کثیر المنزلہ عمارتوں کی تعمیر کا جائزہ لینے ..
تازہ ترین : 1

وزیر اعظم کی صوبائی دارالحکومت میں کثیر المنزلہ عمارتوں کی تعمیر کا جائزہ لینے کی ہدایت ،سنگا پور کی کمپنی سٹڈی رپورٹ تیار کر یگی،نواز شریف کا لاہور میں زیر زمین پانی کی گرتی ہوئی سطح پر تشویش کا اظہار ،حکام کو مربوط پالیسی بنانے کی ہدایت کر دی،مقبرہ جہانگیر سے ملحقہ علاقوں کی ڈویلپمنٹ کی ہدایت ،ترقیاتی منصوبوں کو کم سے کم وقت میں مکمل کیا جائے ،وزیراعظم

لاہور (اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔8مارچ۔2014ء) وزیر اعظم محمد نواز شریف نے کہا ہے کہ صوبائی دارالحکومت کو عالمی معیار کے شہروں کے مطابق ترقی دینے کے لئے قواعد و ضوابط کا جائزہ لینے کے ساتھ ساتھ ترقیاتی ادارے ایسی جگہوں کی نشاندہی کریں جہاں کثیر المنزلہ عمارتیں اور جدید شہر قائم کرنے میں کوئی قانونی رکاوٹ حائل نہ ہو ، وزیر اعظم نے لاہور میں زیر زمین پانی کی گرتی ہوئی سطح پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے حکام کو ہدایت کی کہ اس سلسلہ میں مربوط پالیسی سامنے لائی جائے تاکہ مستقبل میں پانی کے حوالے سے مشکلات درپیش نہ ہوں ۔

ہفتہ کے روز وزیر اعظم کی زیر صدارت جاتی امراء رائے ونڈ میں اجلاس منعقد ہوا ۔ اجلاس میں مسلم لیگ (ن) کے مرکزی رہنما و رکن قومی اسمبلی حمزہ شہباز شریف‘ چیف سیکرٹری پنجاب نوید اکرم چیمہ ،کمشنر لاہور ڈویژن راشد محمود لنگڑیال ، جاوید اسلم ،اور ڈی جی ایل ڈی اے احد چیمہ سمیت دیگر نے شرکت کی ۔ وزیر اعظم کو اس موقع پر راوی زون ڈویلپمنٹ کے حوالے سے تفصیلی بریفنگ دی ۔

وزیر اعظم نوازشریف نے کمشنر لاہور کو ہدایت کی لاہور میں ایسی جگہیں مخصوص کریں جہاں کثیر المنزلہ عمارتوں کیلئے کوئی رکاوٹ نہ ہو ، دنیا میں ایسی مثالیں موجود ہیں جہاں اس حد کو مخصوص نہیں کیا جاتا ۔وزیر اعظم نے مزید کہا کہ مذکورہ ترقیاتی منصوبوں کو مکمل کرتے عالمی معیار کی تعمیراتی جدت اور سہولتوں کو مد نظر رکھا جائے ۔ اس موقع پر وزیراعظم نے لاہور میں پانی کے کم ہوتے ہوئے لیول کو روکنے کے لئے اقدامات کرنے کی بھی ہدایت کی ۔

وزیر اعظم نے کہا کہ پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ کی جائے اور ماہرین اور سرمایہ کاروں کو ساتھ ملایا جائے ۔ وزیر اعظم نواز شریف سے سنگا پور کی کمپنی کے نمائندوں نے بھی ملاقات کی ۔ وزیر اعظم نے انہیں راوی زون ڈویلپمنٹ پر جلد سے جلد سٹڈی رپورٹ مرتب کرنے کی ہدایت کی ۔ وزیر اعظم نواز شریف نے مقبرہ جہانگیر سے ملحقہ علاقوں کی ڈویلپمنٹ کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ ترقیاتی منصوبوں کو کم سے کم وقت میں مکمل کیا جائے جبکہ وزیراعظم نے لاہور کے گرد وسیع سرکاری رقبے کمرشل بنیادوں پر لیوریج کیا جائے اور یہاں پر اعلیٰ معیار کی کمرشل عمارتیں قائم کی جائیں ۔

مزید متعلقہ خبریں پڑھئیے‎ :

وقت اشاعت : 08/03/2014 - 20:07:28

اپنی رائے کا اظہار کریں