متحدہ رہنماؤں کو بیرون ملک جانے سے روکنے کی زبانی ہدایات جاری
تازہ ترین : 1

متحدہ رہنماؤں کو بیرون ملک جانے سے روکنے کی زبانی ہدایات جاری

سندھ پولیس ،رینجرز نے ایم کیوایم کے اہم سیاسی اورتنظیمی رہنماؤں کی فہرستوں کی تیاری شروع کردی ہے، ذرائع

کراچی(اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔24مارچ۔2015ء)متحدہ قومی موومنٹ(ایم کیوایم ) کے اہم سیاسی اورتنظیمی رہنماؤں کو بیرون ملک جانے سے روکنے کے لیے ایف آئی اے امیگریشن کو زبانی ہدایات جاری کردی گئی ہیں جبکہ قانون نافذکرنے والے اداروں کی جانب سے اس سلسلے میں ایم کیوایم کے اہم رہنماؤں کے نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں شامل کرنے کیلیے قانونی کارروائی بھی شروع کردی گئی ہے۔

سندھ رینجرزاور دیگرقانون نافذ کرنے والے اداروں کی جانب سے کراچی میں جرائم پیشہ افراداور سیاسی جماعتوں کے عسکری ونگزکے خلاف آپریشن جاری ہے اوراس سلسلے میں خاص طورپر متحدہ قومی موومنٹ کے خلاف قانون نافذ کرنے والے ادارے اپنا گھیراتنگ کررہے ہیں۔ ذرائع مطابق آپریشن شروع ہونے کے بعد متحدہ قومی موومنٹ کے اہم تنظیمی اورسیاسی رہنماں کے بیرون ملک فرارہونے کے خدشے کے پیش نظرکراچی آپریشن میں شریک اداروں کی جانب سے وفاقی حکومت سے درخواست کی گئی تھی کہ فوری طورپر ایم کیوایم کے اہم رہنماں کوبیرون ملک جانے سے روکا جائے تاہم قوانین کے مطابق کسی بھی شہری کانام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں شامل کرنے کے لیے اس کے خلاف مقدمات اور الزامات کی فہرست صوبائی حکومت کے توسط سے وفاقی وزارت داخلہ کوبھجوایا جانا ضروری ہے۔

ذرائع کے مطابق ای سی ایل میں باقاعدہ نام شامل ہونے سے قبل کسی بھی مطلوبہ رہنمایا کارکن کوبیرون ملک جانے سے روکنے کے لیے ایف آئی اے کے اعلی افسران کی جانب سے امیگریشن کے عملے کوزبانی ہدایات جاری کردی گئی ہیں۔ جب کہ سندھ پولیس اوررینجرز نے ایم کیوایم کے اہم سیاسی اورتنظیمی رہنماں کی فہرستوں کی تیاری بھی شروع کردی ہے اوران کے خلاف درج مقدمات بھی جمع کیے جارہے ہیں تاکہ جلدازجلد مطلوبہ افرادکے نام ای سی ایل میں شامل کیے جاسکیں۔

ذرائع نے مزید بتایا کہ ایف آئی اے امیگریشن کو یہ ہدایت بھی جاری کی گئی ہے کہ بیرون ملک سے ایم کیوایم کسی رہنما کی واپسی کی صورت میں فوری طورپر قانون نافذ کرنے والے اداروں کوآگاہ کیا جائے جبکہ سندھ رینجرزنے کراچی ایئرپورٹ کے بین الاقوامی روانگی اورآمد کے مرکزی دروازوں پررینجرز اہلکار بھی تعینات کردیے ہیں جوایف آئی اے امیگریشن کی جانب سے ملنے والی کسی بھی اطلاع پرفوری کارروائی کرسکیں گے۔

وقت اشاعت : 24/03/2015 - 16:26:14

اپنی رائے کا اظہار کریں