کامیڈی کے بادشاہ عمر شریف نے سابق کرکٹر شعیب اختر کو مرحوم قرار دے دیا
تازہ ترین : 1
کامیڈی کے بادشاہ عمر شریف نے سابق کرکٹر شعیب اختر کو مرحوم قرار دے دیا

کامیڈی کے بادشاہ عمر شریف نے سابق کرکٹر شعیب اختر کو مرحوم قرار دے دیا

کراچی(اردو ہوائنٹ تازہ ترین اخبار . 3 مارچ 2015 ء): نجی ٹی وی کے ایک شو میں شعیب اختر کی بھارتی ٹی وی کے کامیڈی شو میں شرکت اور پاکستان کرکٹ ٹیم اور کرکٹ بورڈ پر کی جانے والی تنقید سننے کے بعد کامیڈی کے بادشاہ عمر شریف نے برہم ہو کر ان کو شعیب اختر مرحوم قرار دے دیا. عمر شیرف کا کہنا تھا کہ جو پاکستان کی عزت نہیں کرتا اس کو مرحوم ہی ہو جانا چاہئیے، ٹی وی شو میں دکھایا گیا کہ شعیب اختر نے کس طرح پی سی بی کے چئیر مین کی نقل بھی کی اور قومی کرکٹ ٹیم کا تمسخر اڑایا گیا، عمر شریف کا کہنا تھا کہ جس کو جو کہنا ہے پاکستان میں رہ کر کرنا چاہئیے کسی اور ملک میں جا کر قومی ٹیم کا مذاق نہیں اڑانا چاہئیے کسی کو کوئی حق نہیں ہے کہ بیرون ملک جا کر اپنے ملک کی جگ ہنسائی کرے.

وقت اشاعت : 03/03/2015 - 12:17:43

قارئین کی رائے :

  • iqbal awan Says : 04/03/2015 - 00:28:43

    tom jeeto ya haro hamn tom sy pyar ha

    Reply to this comment
  • jahanzaib naseem Says : 03/03/2015 - 21:09:33

    mazaq ki had hoti hai is ney to Allah Pak k name ki bhi toheen ki Hai Is Programme mein Ak video mein dkha hai main ne. sharam karo

    Reply to this comment
  • یاسر جاوید عباسی کی رائے : 03/03/2015 - 17:56:57

    عمر شریف صاحب نے بالکل ٹھیک ریمارکس دئے۔ ہم جیسے بھی ہیں ہمارے لیڈر جیسے بھی ہیں ہمیں دوسرے ممالک میں جا کر اپنی ٹیم کا اپنے لیڈروں کا مزاخ نہیں اڑانا چاہیے۔ شعیب اختر صاحب نے جو گزشتہ پروگرام میں یہ جو احمقانہ حرکت کی ہے انہیں شاید خود کو معلوم نہ ہو گا کہ جن کے سامنے وہ تنقید کر رہے تھے اور پاکستان ٹیم کا مزاخ بنا رہے تھے۔ وہی لوگ سب سے پہلے ان پر ہنس رہے تھے۔ ان کی حب الوطنی پر ہنس رہے تھے۔ اور شاید وہ پروگرام کے بعد ان سے نفرت بھی کرنے لگیں۔

    اس رائے کا جواب دیں
  • ٔوقار ئونس کی رائے : 03/03/2015 - 14:49:48

    ٹھیک کہا ہے

    اس رائے کا جواب دیں

اپنی رائے کا اظہار کریں