بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
بدھ مئی

آج کا سوال

ملک بھر میں دہشت گردوں نے ایک بار پھر پے درپے کارروائیاں شروع کر دی ہیں جس میں کسی بھی مکتبہ فکر کے لوگوں کو نہیں بخشا جا رہا ہے پولیس اہلکار، وکیل ، جج ، مزار سب کو نشانہ بنایا گیا ہے۔ آپ کے خیال میں دہشتگردی کے اچانک دوبارہ اُبھرنے کی کیا وجہ ہو سکتی ہے اور اس کا سدباب کیسے کیا جا سکتا ہے؟
آپ اس سوال پر ووٹ دینے کے علاوہ اپنا تبصرہ بھی شامل کر سکتے ہیں۔
دہشتگردی ختم کرنے کیلئے افغانستان پر دبائو بڑھانا پڑے گا۔ افغانستان جب تک شدت پسندوں کی حمایت نہیں چھوڑے گا پاکستان میں امن ممکن نہیں۔
دہشت گردوں کے خاتمے کیلئے پاک فوج کو حتمی آپریشن شروع کرنا پڑے گا۔ اس آپریشن کیلئے اگر ہمسائیہ ممالک میں بھی جا کر دہشتگردوں کو مارنا پڑے تو
نتائج
سوال پر رائے دیجئے۔

دوسرے قارئین کی رائے پڑھئیے۔

حالیہ تبصرے

ندیم احمد 26-03-2017 11:37:12

محترم : بصد احترام ۔ اسلامی اتحادی فوج کے سربراہ نہ بن کر کون سی مزید ترقی ہوگی

  مضمون دیکھئیے
کاشف 26-03-2017 08:47:37

اس خبر میں "اعزاز حاصل ہو گیا " کے الفاظ پر اعترض ہے ..... یہ بدکاری کے نتیجے میں پیدا ہونے والا بچہ ہے جس پر مقدّمہ بھی بن گیا ... الفاظ کا چناؤ سوچ کر کرنا چاہیے

  مضمون دیکھئیے
انورزیب 25-03-2017 21:52:34

میں تمہیں بہت پسند کرتا ہوں اور میں اپ کے ساتحہ شادی کرنا چاہتا ہوں

  مضمون دیکھئیے
اشفاق احمد 24-03-2017 21:14:20

ذرا نم ہو تو یہ مٹی بڑی زرخیز ہے ساقی

  مضمون دیکھئیے
عبدالباسط 23-03-2017 13:27:11

بہت اچھا ہے۔ مزید بہتری کی ذرورت ہے۔ خبر کو خوبصورت بنانے کے لیے حقاق ذروری ہیں۔

  مضمون دیکھئیے
Ashraf 22-03-2017 23:15:21

wrong, 1st is ABL wo offer

  مضمون دیکھئیے

تلاش کیجئے

تازہ ترین خبریں (2016-05-11)

علی حیدر گیلانی کو دہشت گردوں نے ملتان سے اغواء کر کے فیصل آباد پہنچایا بعدازاں وزیرستان کے راستے افغانستان منتقل کردیا گیا، دہشت گردوں نے اغواکے بعد کبھی رقم کا مطالبہ نہیں کیا ۔ذرائع نجی ٹی وی

اہم خبریں -قومی خبریں -بین الاقوامی خبریں -کھیل -شوبز -مقامی خبریں -عجیب و غریب -بزنس -کشمیر -

ساہیوال ڈویژن کے تمام کالجز میں سمرکیمپ کی رجسٹریشن کاسلسلہ جاری :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 20:29:56

سینٹ الیکشن کا بائیکاٹ کرنے والوں پر شکست کا خوف طاری ہے۔پنجاب یونیورسٹی اکیڈمک سٹاف ایسو سی ایشن:

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 19:25:13

جامعہ نعیمیہ میں سالانہ امتحان کے نتائج کے حوالے سے پروقار تقریب کااہتمام طلباء کیلئے ڈاکٹر سرفراز نعیمی فاؤنڈیشن کی طرف سے دولاکھ روپے کے وظائف دینے کا اعلان کردیا گیا مدارس دینیہ علم وحکمت کے سرچشمہ ہیں،طلبہ اپنی زندگیاں حصول علم کیلئے وقف کر یں‘ڈاکٹرراغب نعیمی ودیگر کا خطاب :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 18:25:20

غریبوں کی زندگیوں میں حقیقی ٗ بامعنی تبدیلی لانے کا واحد ذریعہ تعلیم ہے ٗ اس لئے خصوصی توجہ کے ذریعہ تعلیمی شعبے میں اصلاحات کی اشد ضرورت ہے علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کے وائس چانسلرپروفیسر ڈاکٹر شاہد صدیقی کا اپنی کتاب کی تقریب رونمائی سے خطاب :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 18:16:25

طلباء اپنی تمام تر توجہ حصول علم پر مرکوز رکھیں، تصور حسین :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 12:07:13

پشاور یونیورسٹی کے شعبہ زوالوجی کی ری یونین تقریب 26 مئی کو ہوگی :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 12:04:00

پشاور یونیورسٹی فیکلٹی آف سوشل سائنسز کے زیر اہتمام سیمینار :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 12:03:03

پرائم انسٹیٹیوٹ پبلک ہیلتھ کے زیر اہتمام آن لائن لیکچر :

وقت اشاعت: 11/05/2016 - 12:03:03


لاہور: چیئرمین متروکہ وقف املاک بورڈ صدیق الفاروق کا ٹرسٹ ماڈل سکول میں کتاب میلہ کے موقع پر پرنسپل جمشید مرزاو دیگر اسٹاف کے ہمراہ گروپ فوٹو۔


لاہور: چیف ٹریفک آفیسر طیب حفیظ چیمہ ٹریفک کی بہتری کے لیے اہم شاہراہوں پر رکشہ سٹینڈ بنانے کا افتتاح کر رہے ہیں۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی با حفاظت بازیابی کے بعد گھر آمد پر گیلانی ہاؤس کے باہر بکروں کا صدقہ دیا جا رہا ہے۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی با حفاظت بازیابی کے بعد گھر آمد پر گیلانی ہاؤس کے باہر بکروں کا صدقہ دیا جا رہا ہے۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی با حفاظت بازیابی کے بعدگھر پہنچنے پر اپنے والدہ سے مل رہے ہیں۔


لاہور : سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کے ہمراہ ملاقات کرنے والے پیپلز پارٹی کے رہنما شوکت بسرا و دیگر کا گروپ فوٹو۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی بازیابی کے بعد گھر پہنچنے پر گاڑی سے باہر نکل کر استقبال کے لیے آنیوالوں کا خیر مقدم کر رہے ہیں۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی بازیابی کے بعد اہل خانہ کے ہمراہ گاڑی میں سوار ہو کر رہائش گاہ آ رہے ہیں۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی با حفاظت بازیابی کی خوشی میں ایک کارکن گیلانی ہاؤس کے باہر ڈھول کی تھاپ پر بھنگڑا ڈال رہا ہے۔


لاہور: ترک انٹرنیشنل کو آپریشن ایجنسی کے تعاون سے ٹیوٹا اساتذہ کو 21روزہ ٹریننگ فراہم کرنے کے لیے افتتاحی تقریب کے موقع پر چیئرپرسن ٹیوٹا عرفان قیصر شیخ کا ترک وفد، اساتذہ اور دیگر کے ہمراہ گروپ فوٹو۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی بازیابی کے بعد لاہور پہنچنے پر بھائی اور دیگر اہل خانہ کے ہمراہ سیلفی۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کا بازیابی کے بعد اپنے گھر پہنچنے پر اپنی بہن اور بھائیوں کے ہمراہ گروپ فوٹو۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی بازیابی کے بعد لاہور پہنچنے پر اپنے بھائی اور دیگر اہل خانہ کے ہمراہ سیلفی۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی بازیابی کے بعد گھر پہنچنے پر گاڑی سے باہر نکل کر استقبال کے لیے آنیوالوں کا خیر مقدم کر رہے ہیں۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی بازیابی کے بعد لاہور آمد پر اہل خانہ سے مل رہے ہیں۔


لاہور: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کا بازیابی کے بعد اپنے گھر آمد پر پھولوں کی پتیاں نچھاور کر کے استقبال کیا جا رہا ہے۔


کابل: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کا کابل سے وطن راونگی سے قبل افغان حکام کے ہمراہ گروپ فوٹو، علی قاسم گیلانی بھی ہمراہ کھڑے ہیں۔


کابل: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کی کابل سے وطن روانگی سے قبل کی تصو یر۔


کابل: سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے بیٹے علی حیدر گیلانی کابل سے وطن روانگی سے قبل ہاتھ ہلا کر افغان حکام کا شکریہ ادا کر رہے ہیں۔


مظفر آباد: جماعت اسلامی کے زیر اہتمام بنگلا دیش میں مطیع الرحمن نظامی کو پھانسی دینے کے خلاف احتجاجی ریلی نکالی جا رہی ہے۔


پشاور: خیبر پختونخوا ٹیم کے کھلاڑیوں کا اسمبلی دورہ کے موقع پر اسپیکر صوبائی اسمبلی اسد قیصر کے ہمراہ گروپ فوٹو۔


پشاور: صوبائی وزیر کھیل محمود خان آسٹریلین کرکٹر فواد خان کو شیلڈ پیش کر رہے ہیں۔


پشاور: اسپیکر صوبائی اسمبلی اسد قیصر پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان یونس خان کو شیلڈ دے رہے ہیں۔


اسلام آباد: وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان سے برطانوی ہائی کمشنر تھامس ڈریو ملاقات کر رہے ہیں۔


راولپنڈی: ڈی ایچ کیو ہسپتال میں سیکیورٹی کا منظر، مریضوں سے تعاون کی درخواست کے بورڈ کے نیچے سیکیورٹی گارڈ بیٹھا موبائل فون سننے میں مصروف ہے۔


راولپنڈی: تھانہ صادق آباد کے علاقہ میں پابندی کے باوجود ایک دوکاندار سلنڈر میں ایل پی جی گیس کی بھرائی کر رہا ہے جو کسی حادثے کا سبب بن سکتا ہے۔


راولپنڈی: ڈونگی کھوئی چوک میں مین سڑک پر ٹوٹا مین ہول ٹریفک کی روانی میں مشکلات کا باعث بن رہا ہے۔


راولپنڈی: ریلوے اسٹیشن پر نو پارکنگ بورڈ کے آگے ایک شخص گاڑی لگائے سامان لوڈ کر رہا ہے۔


راولپنڈی: ایک خاتون سکوٹی چلاتے ہوئے مری روڈ سے گزر رہی ہے۔


راولپنڈی: ایک خاتون سکوٹی چلاتے ہوئے مری روڈ سے گزر رہی ہے۔