بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
بدھ نومبر

تازہ ترین خبریں

تحریک انصاف چئیرمین اور جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق میں‌ملاقات، باہمی غلط فہمیوں کے خاتمے کا اعلان،عمران خان نے نواز شریف کے استعفے سے قبل دھاندلی کی تحقیقات پر رضامندی ظاہر کر دی

پاکستان تحریک انصاف اور جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے ملاقات میں باہمی غلط فہمیوں کے خاتمے کا اعلان کرتے ہوئے اتفاق کیا ہے کہ ملک میں گزشتہ سال ہونے والے عام انتخابات میں دھاندلی کی تحقیقات کروائی جائیں اور ذمہ داروں کو قرار واقعی سزائیں دی جائیں جبکہ آئندہ انتخابات کو شفاف بنانے کے لئے الیکشن کمیشن کی تشکیل نو اورانتخابی اصلاحات بھی متعارف کروائی جائیں۔سراج الحق کی طرف حکومت پر تحریک انصاف سے مذاکرات کرنے پر زور جبکہ عمران خان نے دھرنے کی موجودگی میں ہی دھاندلی کی عدالتی تحقیقات کی پیشکش کر دی۔ عمران خان سے ملاقات کے بعد پریس کانفرنس سے خطاب میں سراج الحق نے کہا کہ میرے اور عمران خان کے درمیان بات چیت ہو گئی ہے، میں ملاقات کے لئے وقت دینے پر ان کا شکر گزار ہوں، ایک جھوٹی خبر کی بنیاد پر غلط فہمی پیدا ہوئی تھی جو ابتدائی رابطوں میں ختم ہو گئی تھی اوریہ میری اور عمران خان کی ملاقات نہیں بلکہ دو جماعتوں کی ملاقات تھی جس میں تمام دوریاں اور غلط فہمیاں دور ختم ہو گئی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دونوں جماعتوں میں مشترک قدر ہے کہ یہ سٹیٹس کو کا خاتمہ کر کے ایک اسلامی فلاحی ریاست قائم کرنا چاہتے ہیں

قومی خبریں -

آج کا اخبار

حالیہ تبصرے

یوسف خان 02-06-2017 10:43:59

اردو پوائنٹ بہترین اخبار ہے لیکن اس میں صوبہ خیبر پخونخوا کے پشاور کے بعد دوسرے بڑےشہر مردان ک خبروں کو بھی زیادہ شامل کریں، شکریہ از یوسف خان مایار جرنلسٹ مردان پریس ..

  مزید
ارشد علی انجم 31-05-2017 12:57:12

خبروں کا انداز قابل تحسین ہے ۔مگر نیم برہنہ اشتہارات اور ماڈل کی تصاویر اس صفحہ پر نہ ہوں۔

  مزید
ارشد 31-05-2017 02:21:15

اسلام و علیکم! کسی کو بھی پاکستان سے محبت نہیں خواہ وہ نون لیگ ہو یا پیپلز پارٹی یا تحریکِ انصاف لائٹ کل بھی نہیں تھی اور آ ج بھی نہیں ہے روز نئی فیگر آجاتی ہے کہ اتنی بجلی ..

  مزید
رانا ندیم سلیم 30-05-2017 17:28:33

میں اردو پوائٹ میں کام کرنا چاہتا ہو اسکے لئے مجھے کیا کرنا ہو گا ( شکریہ

  مزید
سھاھد سرور 30-05-2017 14:21:36

بھتر ھے اگر ھان ھے تو

  مزید
عمیر ھسن 29-05-2017 14:58:48

جب تک پاکستان میں کرپشن ہوتی رہے گی پاکستان internationally بدنام ہوتا رہے گا. لیکن پھر بھی FIA کے آفیسرز کا شکریہ جنہوں نے بر وقت کاروائی کر کے ملک اور قوم کی عزت کو بچایا. اور افغانیوں ..

  مزید

ہماری ای میل لسٹ میں شامل ہوں

آج کا سوال

آج کا سوال
طاہر القادری نے پاکستان عوامی تحریک کا اسلام آباد میں انقلاب مارچ دھرنا ختم کر دیا ہے جبکہ عمران خان نے دھرنا قائم رکھنےکا اعلان کیا ہے۔ آپ کے خیال میں کیا طاہر القادری نے دھرنے کے مقاصد حاصل کر لئے ہیں؟؟ کیا عمران خان اپنے دھرنے کے ذریعے نواز شریف کا استعفی حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے؟؟
آپ اس سوال پر ووٹ دینے کے علاوہ اپنا تبصرہ بھی شامل کر سکتے ہیں۔
طاہر القادری کا انقلاب اب ایک تحریک بن چکا ہے۔ دھرنے کے ہونے یا نہ ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔
تحریک انصاف کا دھرنا ملک میں نئی تبدیلی لا رہا ہے۔ عمران خان نواز شریف کا استعفی لینے میں کامیاب ہو جائیں گے۔
حکومتی حکمت عملی کامیاب رہی ہے۔ عوامی تحریک کے بعد عمران خان بھی اپنے مقاصد میں کامیاب نہیں ہوں گے۔
نتائج
سوال پر رائے دیجئے۔

دوسرے قارئین کی رائے پڑھئیے۔