سعودی فرمانروا شاہ سلطان کا وزیر اعظم نواز شریف کو ٹیلیفون،مشرق وسطیٰ اوریمن ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
اتوار مارچ

مزید اہم خبریں

تاریخ اشاعت: 2015-03-29
تاریخ اشاعت: 2015-03-29
تاریخ اشاعت: 2015-03-29
تاریخ اشاعت: 2015-03-29
تاریخ اشاعت: 2015-03-29
تاریخ اشاعت: 2015-03-29
پچھلی خبریں -

اسلام آباد

تلاش کیجئے

سعودی فرمانروا شاہ سلطان کا وزیر اعظم نواز شریف کو ٹیلیفون،مشرق وسطیٰ اوریمن کی صورتحال پر تبادلہ خیال ،وزیراعظم نوازشریف کی شاہ سلطان کو سعودی عرب کی سالمیت کو خطرے کی صورت میں بھرپور تعاون کی یقین دہانی ،وزیر اعظم نے یمن میں پھنسے پاکستانیوں کے انخلا ء پر بھی بات کی ،بحفاظت واپسی کے لیے تعاون مانگا گیا

اسلام آباد( اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن۔29 مارچ۔2015ء)وزیراعظم محمد نوازشریف کو سعودی فرمانرواں روا شاہ سلمان نے فون کیا جس میں دونوں رہنماؤں کے درمیان مشرق وسطیٰ اور یمن کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا،پاکستان نے مشرق وسطی کی صورتحال پر سعودی عرب کو مکمل تعاون کا یقین دلایا ہے، وزیر اعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ پاکستان ہر مشکل گھڑی میں سعودی عرب کے ساتھ کھڑا ہے۔ سعودی سرکاری خبر رساں ایجنسی کے مطابق سعودی فرمانروا شاہ سلطان اور وزیر اعظم نواز شریف کی ٹیلی فونک گفتگو کے دوران دوطرفہ تعلقات اورعلاقائی وعالمی صورتحال پرتبادلہ خیال کیاگیا جبکہ وزیراعظم نوازشریف نے یمن میں سعودی عرب اوراس کے اتحادی ممالک کی جانب سے جاری آپریشن کی حمایت کی ۔

سعودی خبرایجنسی کے مطابق وزیراعظم نوازشریف نے سعودی فرمانرواکوبتایا کہ پاکستان کی تمام عسکری قوت سعودی عرب کیلئے حاضر ہے۔ دونوں رہنماؤں نے مشرقِ وسطی ٰکی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔ نجی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق مشرق وسطی اور یمن کی تازہ صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا جب کہ اس موقع پر وزیراعظم نوازشریف کی جانب سے یمن میں پھنسے پاکستانیوں کے انخلا ء پر بھی بات کی اور ان کی علاقے سے بحفاظت واپسی کے لیے تعاون مانگا ۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم نوازشریف نے سعودی فرماں روا کو ایک بار پھر اس کی سالمیت کو خطرے کی صورت میں بھرپور تعاون کی یقین دہانی کرائی گئی۔واضح رہے کہ یمن میں حوثی باغیوں کے خلاف سعودی عرب اور اتحادی افواج کی کارروائیاں جاری ہیں جب کہ یمن میں پاکستانی بھی محصور ہیں اور ان کی بحفاظت واپسی کے لیے کوششیں شروع کر دی گئی ہیں ۔وزیراعظم محمد نواز شریف نے سعودی فرمانروا شاہ سلیمان کو مکمل حمایت کی یقین دہانی کرادی ۔

ہفتہ کے روز شاہ سلیمان نے محمد نواز شریف کو فون کیا جس میں دونوں رہنماؤں کے درمیان دوطرفہ تعلقات باہمی دلچسپی کے امور اور یمن کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا سعودی فرمانروا نے وزیراعظم اور آرمی چیف سے مدد کی درخواست کی وزیراعظم محمد نواز شریف نے شاہ سلیمان کو مکمی یقین دہانی کرائی کہ پاکستان سعودی عرب کی ہر ممکن مدد کرے گا سعودی فرمانروا نے حمایت کی یقین دہانی پر وزیراعظم کا شکریہ ادا کیا ۔

29-03-2015 :تاریخ اشاعت