نبیل گبول نے اسمبلی رکنیت سے استعفیٰ دیدیا،ایم کیو ایم چھوڑنے کا بھی اعلان ،آئندہ ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
بدھ فروری

مزید اہم خبریں

تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
تاریخ اشاعت: 2015-02-25
پچھلی خبریں - مزید خبریں

کراچی

تلاش کیجئے

نبیل گبول نے اسمبلی رکنیت سے استعفیٰ دیدیا،ایم کیو ایم چھوڑنے کا بھی اعلان ،آئندہ کونسی سی پارٹی جوائن کروں گا اس کے متعلق کچھ نہیں کہہ سکتا،سیاست کو خیر باد کہنے کا کوئی ارادہ نہیں ،آئندہ کی حکمت عملی کے متعلق پریس کانفرنس کروں گا، ایم کیو ایم سے کوئی اختلافات نہیں،میڈیاسے گفتگو ، نبیل گبول نے ذاتی وجوہات کی بناء پر استعفیٰ دیا،ایم کیو ایم ،نبیل گبول حلقے کے عوام کو وقت نہیں دے پارہے تھے،عبدالرشید گوڈیل، نبیل گبول آئندہ چند روزمیں تحریک انصاف میں باضابطہ شمولیت کا اعلان کرینگے، پی ٹی آئی قیادت سے معاملات طے پا گئے

کراچی (اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن۔ 25فروری۔2015ء)متحدہ قومی موومنٹ( ایم کیو ایم) کے رکن قومی اسمبلی نبیل گبول نے استعفیٰ دیدیا اور ایم کیو ایم چھوڑنے کا اعلان کردیا ۔انکا کہنا ہے کہ آئندہ کونسی سی پارٹی جوائن کروں گا اس کے متعلق کچھ نہیں کہہ سکتا۔ نبیل گبول نے منگل کے روز میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اپنا استعفیٰ سپیکر قومی اسمبلی کو جمع کرادیا ہے ایم کیو ایم سے بھی علیحدگی اختیار کرلی ہے۔

آئندہ کا لائحہ عمل آج (بدھ کو ) پریس کانفرنس میں کروں گا میڈیا سے ملاقات اور استعفیٰ کی وجوہات پریس کانفرنس میں بتاؤں گا ۔ان کا کہنا تھا کہ کونسی پارٹی جوائن کروں گا ،ابھی کچھ نہیں کہہ سکتا ، کچھ دن آرام کروں گا۔ انھوں نے کہا کہ سیاست کو خیر باد کہنے کا کوئی ارادہ نہیں ،آئندہ کی حکمت عملی کے متعلق پریس کانفرنس کروں گا۔نبیل گبول این اے 246 سے رکن قومی اسمبلی منتخب ہوئے تھے۔ نبول گبول ایم کیو ایم سے قبل پیپلز پارٹی سے بھی رکن اسمبلی رہ چکے ہیں۔

ایک سوال پر انہوں نے کہا ایم کیو ایم سے کوئی اختلافات نہیں، ذاتی وجوہات کی بناء پر استعفیٰ دیا۔ الطاف بھائی نے ایم این اے بنایا، اسمبلی رکنیت سے استعفیٰ ذاتی مصروفیات کے باعث دیا، سیاست کرتا رہوں گا، فی الحال انتخاب لڑنے کا ارادہ نہیں۔ واضح رہے کہ اس سے قبل بھی کچھ معاملات پر اختلافات کے باعث نبیل گبول نے مستعفی ہونے کا فیصلہ کیا تھا تاہم ایم کیو ایم کی اعلیٰ قیادت کی جانب سے یقین دہانی کے بعد استعفیٰ واپس لے لیا تھا۔

ادھرمتحدہ قومی موومنٹ نے کہا ہے کہ نبیل گبول نے ذاتی وجوہات کی بناء پر استعفیٰ دیا، نبیل گبول حلقے کے عوام کو وقت نہیں دے پارہے تھے۔ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے متحدہ قومی موومنٹ کے رکن قومی اسمبلی عبدالرشید گوڈیل کا کہنا تھا کہ نبیل گبول حلقے کے عوام کو وقت نہیں دے پارہے تھے، وہ پارٹی چھوڑ کر نہیں گئے، سی ای سی کے ممبر رہیں گے۔انہوں نے مزید کہا کہ نبیل گبول کو پریس کانفرنس کرنے سے نہیں روکا، ایم کیو ایم ہر شہر میں موجود ہے، وہ آج بھی پارٹی کا حصہ ہیں، کل بھی رہیں گے۔

دوسری جانب ترجمان ایم کیو ایم کے مطابق پارٹی نے خود نبیل گبول کو قومی اسمبلی کی رکنیت سے مستعفی ہونے کا مشورہ

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

25-02-2015 :تاریخ اشاعت