فلسطینی ریاست کی حمایت کا جرم،اسرائیل کا سویڈن کی وزیر خارجہ کو دورہ کی اجازت ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
اتوار جنوری

مزید بین الاقوامی خبریں

تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
پچھلی خبریں -

تلاش کیجئے

فلسطینی ریاست کی حمایت کا جرم،اسرائیل کا سویڈن کی وزیر خارجہ کو دورہ کی اجازت دینے سے انکار، فلسطین کی حمایت واپس یا سویڈن میں حکومت ہی تبدیل کر دی جائے،اسرائیل کا مطالبہ

اسٹاک ہوم(اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن۔18جنوری۔2015ء)اسرائیل نے یورپی ملک سویڈن کی وزیرخارجہ مارگوٹ فالسٹروم کو فلسطینی ریاست کی حمایت کی پاداش میں اپنے ہاں دورے کی اجازت دینے سے انکار کر دیا ہے اور مطالبہ کیا ہے کہ فلسطینی ریاست کی حمایت واپس لی جائے یا سویڈن میں حکومت ہی تبدیل کر دی جائے۔ اسرائیل اس سے قبل بھی سویڈن کی طرف سے خود مختار فلسطینی ریاست کی حمایت پر اسٹاک ہوم سے سخت احتجاج کرچکا ہے۔

اطلاعات کے مطابق سویڈش وزیرخارجہ مسز مارگوٹ فالسٹروم کو تل ابیب میں دوسری جنگ عظیم کے دوران یہودیوں کو نازیوں کے مظالم س بچانے والے سویڈیش سفارت کار ’راوول والین باری ‘کی یاد میں منعقدہ ایک تقریب میں مدعوکیا گیا تھا۔ جمعرات کے روز اسرائیلی وزارت خارجہ کی جانب سے جاری مختصر بیان میں کہا گیا کہ سویڈش وزیرخارجہ کو تل ابیب دورے کی اجازت نہیں دی جاسکتی۔دونوں ملکوں کے حکام کی جانب سے دورہ کی منسوخی کی الگ الگ وجوہات بیان کی گئی ہیں۔

اسرائیلی محکمہ خارجہ کے ایک عہدیدارایمانویل نوکشن نے سویڈش ریڈیو سے بات کرتے ہوئے کہا کہ سویڈن کی وزیرخارجہ کو اسرائیل میں کسی سرکاری تقریب میں مدعو نہیں کیا گیا تھا۔ انہیں نہ تو وزیرخارجہ سے ملنا تھا اور نہ ہی وزیراعظم سے ان کی ملاقات کا کوئی شیڈول طے کیا گیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ سویڈن نے جو کچھ کیا ہے وہ کسی سے ڈھکا چھپا نہیں۔ اسٹاک ہوم کے طرزعمل کو ہم دوستانہ نہیں کہہ سکتے۔ان کا اشارہ سویڈن کی جانب سے فلسطینی ریاست کی حمایت کی طرف تھا۔

ادھر دوسری جانب سویڈش وزارت خارجہ کے ایک عہدیدار کا کہنا ہے کہ وزیرخارجہ فالسٹروم کے دورہ اسرائیل کی منسوخی ان کی ملاقاتوں کا شیڈول طے نہ ہونے کے باعث ہوئی ہے۔قبل ازیں سویڈش وزارت خارجہ کے سیکرٹری اریک بومان کا کہنا تھا کہ وزیرخارجہ کا دورہ

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

18-01-2015 :تاریخ اشاعت

:متعلقہ عنوان