اسلام میں قتل و غارت گری کی کوئی گنجائش نہیں‘ پاکستان میں فتنہ پھیلانے والوں کامکمل ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
اتوار جنوری

مزید اہم خبریں

تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
تاریخ اشاعت: 2015-01-18
پچھلی خبریں -

کراچی

تلاش کیجئے

اسلام میں قتل و غارت گری کی کوئی گنجائش نہیں‘ پاکستان میں فتنہ پھیلانے والوں کامکمل خاتمہ کیا جائے گا،صدر مملکت ، اس وقت ملک کا سب سے بڑا مسئلہ دشتگردی ہے، دہشتگرد سدھرنے والے نہیں یہ وہ لوگ ہیں جن کے دلوں پر اللہ تعالیٰ نے مہر لگا دی ہے،سب لوگ متفق ہیں کہ دہشتگرد کسی رعایت کے مستحق نہیں ہیں،فتنہ پھیلانے والوں کا مکمل خاتمہ کیا جائے گا،پاک چین اقتصادی راہداری کی تعمیر سے علاقے میں روزگار کے لاکھوں مواقع پیدا ہونگے، دیامر بھاشا ڈیم اور داسو ڈیم سے نو ہزار میگاواٹ بجلی پیدا ہو گی، ملک کی پہلی الٹرنیٹیو میڈیسن ایکسپو کی افتتاحی تقریب سے خطاب

کراچی(اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن۔18جنوری۔2015ء)صدر مملکت ممنون حسین نے کہا ہے کہ اسلام میں قتل و غارت گری کی کوئی گنجائش نہیں‘ پاکستان میں فتنہ پھیلانے والوں کامکمل خاتمہ کیا جائے گا، اس وقت ملک کا سب سے بڑا مسئلہ دشتگردی ہے، دہشتگرد سدھرنے والے نہیں یہ وہ لوگ ہیں جن کے دلوں پر اللہ تعالیٰ نے مہر لگا دی ہے،سب لوگ متفق ہیں کہ دہشتگرد کسی رعایت کے مستحق نہیں ہیں،فتنہ پھیلانے والوں کا مکمل خاتمہ کیا جائے گا،پاک چین اقتصادی راہداری کی تعمیر سے علاقے میں روزگار کے لاکھوں مواقع پیدا ہونگے، دیامر بھاشا ڈیم اور داسو ڈیم سے نو ہزار میگاواٹ بجلی پیدا ہو گی، صدر ممنون حسین نے ان خیالات کا اظہار کراچی میں پاکستان کے پہلے الٹرنیٹیو میڈیسن ایکسپو (Alternate Medicine Expo) کی افتتاحی تقریب سے خطاب کے دوران کہی۔

صدر مملکت نے کہا کہ اس وقت ملک کا سب سے بڑا مسئلہ دشتگردی ہے۔ دہشتگردوں نے دنیا بھر میں فساد پھیلایا ہوا ہے۔ ان لوگوں نے اسلام کو بہت بدنام کیا ہے‘ یہ لوگ اپنے آپ کو اسلام کا چیمپئن سمجھتے ہیں‘ صدر مملکت نے کہا کہ اسلام میں قتل و غارف گری کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔ صدر ممنون حسین نے کہا کہ دہشتگرد سدھرنے والے نہیں ہیں۔ یہ وہ لوگ ہیں جن کے دلوں پر اللہ تعالیٰ نے مہر لگا دی ہے اور سب لوگ اس بات پر متفق ہیں کہ دہشتگرد کسی رعایت کے مستحق نہیں ہیں۔

صدر مملکت نے یقین دہانی کرائی کہ پاکستان سے فتنہ پھیلانے والوں کا مکمل خاتمہ کیا جائے گا۔ صدر مملکت نے کہا کہ چین کے ساتھ اقتصادی راہداری کی تعمیر اس صدی کا شاہکار ہو گا۔ گوادر پورٹ آپریشنل کرنا‘ گوادر ائیرپورٹ کی تعمیر‘ ہزارہ موٹروے اور کراچی لاہور موٹروے بھی اس منصوبے کا حصہ ہیں۔ صدر مملکت نے کہا کہ اقتصادی راہداری کی تعمیر سے اس علاقے میں روزگار کے لاکھوں مواقع پیدا ہونگے۔

صدر مملکت نے کہا کہ دیامر بھاشا ڈیم اور داسو ڈیم سے نو ہزار میگاواٹ بجلی پیدا ہو گی۔ چین کی مدد سے کراچی میں ایٹمی توانائی سے بجلی پیدا کرنے کے منصوبے پر کام شروع ہو گیا ہے۔ صدر مملکت نے کہا کہ بجلی کے تمام منصوبے مکمل ہو گئے تو دو ہزار اٹھارہ میں ملک میں بجلی کی لوڈشیڈنگ برائے نام رہ جائے

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

18-01-2015 :تاریخ اشاعت