ہوپ مین کپ :سیرینا ولیمز نے ہوپ مین کپ کے ایک میچ میں پہلے سیٹ میں شکست کے بعد غیرعمومی ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
منگل جنوری

تلاش کیجئے

ہوپ مین کپ :سیرینا ولیمز نے ہوپ مین کپ کے ایک میچ میں پہلے سیٹ میں شکست کے بعد غیرعمومی کافی بریک کا مطالبہ کر دیا،کافی کے بعد د سیرینا ولیمز نے اگلے دونوں سیٹ چھ تین اور چھ صفر سے باآسانی جیت لیے،مجھے امید ہے کہ اب مزید مجھے صبح دس بجے نہیں کھیلنا ہو گا اور شاید کوئی کافی بنانے والا ادارہ مجھے اشتہار بھی دے دے، سرینا ولیمز

پرتھ(اُردو پوائنٹ اخبارآن لائن ۔6 جنوری۔2015ء)امریکی ٹینس اسٹار سیرینا ولیمز نے ہوپ مین کپ کے ایک میچ میں پہلے سیٹ میں شکست کے بعد غیرعمومی کافی بریک کا مطالبہ کر دیا۔ کافی پی کر وہ اگلے دونوں سیٹ اور میچ جیت گئیں۔آسٹریلوی شہر پرتھ میں جاری ہوپمین ٹینس کپ کے ایک میچ میں سیرینا ولیمز کا مقابلہ اطالوی کھلاڑی فلاویا پینیٹا سے تھا۔ اس میچ کے صرف 19 منٹ تک جاری رہنے والے پہلے سیٹ میں انہیں چھ صفر سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

اس موقع پر سیرینا نے ایسپریسو کافی کا مطالبہ کر دیا، جو انہیں ان کے بینچ پر لا کر دی گئی۔ اس کافی نے تو جیسے سیرینا کے جسم میں بجلی بھر دی۔ اس کے بعد سیرینا ولیمز نے اگلے دونوں سیٹ چھ تین اور چھ صفر سے باآسانی جیت لیے۔میچ کے بعد عالمی نمبر ایک سیرینا کا کہنا تھا، ’مجھے امید ہے کہ اب مزید مجھے صبح دس بجے نہیں کھیلنا ہو گا اور شاید کوئی کافی بنانے والا ادارہ مجھے اشتہار بھی دے دے۔‘ولیمز ہفتے کے روز ہی فلوریڈا سے پرتھ پہنچی تھیں۔

میچ کے پہلے سیٹ میں سیرینا کا کھیل انتہائی عام سا تھا اور انہیں

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

06-01-2015 :تاریخ اشاعت