بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
پیر،14رجب المرجب 1436ھ،4مئی2015ء

آج کا سوال

یمن پر سعودی عرب کی جنگ کے بعد سعودی عرب کی مدد کے جواب میں پہلے پارلیمنٹ کی مشترکہ قرارداد اور پھر وزیراعظم نے واضح پالیسی کا اعلان کیا ہے جس میں حرمین شریفین کے دفاع کا اعادہ کیا گیا ہے۔ دوسری جانب متحدہ عرب امارات نے سنگین نتائج کی دھمکی دی ہے۔ آپ کے خیال میں کیا پاکستان کا مؤقف درست ہے؟؟۔
آپ اس سوال پر ووٹ دینے کے علاوہ اپنا تبصرہ بھی شامل کر سکتے ہیں۔
پاکستان کا مؤقف بالکل درست ہے۔ پاکستان ابھی مزید کسی جنگ میں شامل نہیں ہو سکتا۔
پاکستان کو فورا سے پہلے فوجیں سعودی عرب بھیج دینی چاہئیں، مشکل وقت میں‌ دوست ملک کا ساتھ ضرور دینا چاہئے۔
نتائج
سوال پر رائے دیجئے۔

دوسرے قارئین کی رائے پڑھئیے۔

حالیہ تبصرے

فواد علی 29-04-2015 01:49:28

میرا کارڈ کچھ دنوں میں ایکسپائر ہونے والا ہے، اسکے بعد اسمارٹ کارڈ ہی بناوئنگا۔ انشاءآلللہ

  مضمون دیکھئیے
عمر فاروق 28-04-2015 21:18:49

ما شاؑ اللہ

  مضمون دیکھئیے
محمد مزمل صدیقی 28-04-2015 20:30:38

اسلام علیکم:۔ میں اردو پوئینٹ کے منتظمین کو مبارک باد دیتا ہوں۔ اردوپوائینٹ خوبصورت بنانے کے لئے بہت محنت کی ہے۔ تقریباؑ ہر موضع پر بات کی جاتی ہے۔ لیکن افسوس ..

  مضمون دیکھئیے
لالا 28-04-2015 12:30:43

بھہت اچھا

  مضمون دیکھئیے
صا بر علی 28-04-2015 10:47:27

اس اعلی شخست کا نام لکھنے سے آپ بھی ڈرتے ہو؟ پتا تو چلے کہ وہ بنداہ کون تھا، بات ادھوری نہن چھوڑتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  مضمون دیکھئیے
نعیم شیخ 27-04-2015 15:05:49

اس بیچارے کے پاس کھانے کے علل وہ کو ئی اور کام نہیں دھرنا ختم پیسہ ہضم،دوسروں کے کھا نے پر تنقید کرنے والے اپنے اندر بھی جھانکیں

  مضمون دیکھئیے

تلاش کیجئے

تازہ ترین خبریں (2015-05-04)

ذوالفقار مرزا کے فارم ہائوس کے باہر بھاری نفری پہنچ گئی ، گرفتاری کا فیصلہ موخر

تھانے پر ہلہ بولنے اور ڈی ایس پی کو ڈرانے دھمکانے پر سابق وزیر داخلہ ذوالفقار مرزا کے خلاف مقدمات درج کر لئے گئے ، فارم ہاؤس کے باہر پولیس کی بھاری نفری اور دو بکتر بند گاڑیاں پہنچ گئیں ، گرفتاری کا فیصلہ موخر کر دیا گیا۔ ذوالفقار مرزا پر مقدمات کے اندارج کے خلاف بدین گولارچی ، ٹنڈو باگو اور تلہار میں شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جا رہی ہے ۔ سندھ کے سابق وزیر داخلہ ، سابق صدر آصف زرداری کے دست راست اور سابق سپیکر قومی اسمبلی فہمیدہ مرزا کے شوہر ذوالفقار مرزا کے خلاف پولیس افسر کو ہراساں کرنے ، ذاتی اور سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے کے الزامات میں مختلف مقدمات درج کئے گئے ۔ ایس پی آفس بدین میں اعلیٰ پولیس حکام کا طویل اجلاس ہوا جس میں ذوالفقار مرزا کی گرفتاری کے لئے طویل مشاورت کی گئی تاہم رات گئے گرفتاری کا فیصلہ موخر کر دیا گیا ۔ ممکنہ گرفتاری کے ردعمل سے نمٹنے کے لیے بدین ، ٹھٹھہ ، حیدر آباد اور سجاول سے نفری ، کمانڈوز اور بکتر بند گاڑیاں بھی منگوا لی گئی ہیں ۔ ذوالفقار مرزا کے سیکڑوں حامی بھی ان کی رہائش گاہ مرزا فارم کے باہر جمع ہیں ۔ دوسری جانب ذوالفقار مرزا پر مقدمات کے اندارج کے خلاف بدین ، گولارچی ، ٹنڈو باگو اور تلہار میں شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جا رہی ہے جبکہ کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے بچنے کے لئے شہر میں پولیس کی بھاری نفری گشت بھی کر رہی ہے

اہم خبریں -