خیبرپختونخوا حکومت انٹرنیٹ پر عائد ٹیکس واپس لے۔ ڈیجیٹل پبلشرز کا مطالبہ
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
منگل جنوری

پشاور

خیبرپختونخوا حکومت انٹرنیٹ پر عائد ٹیکس واپس لے۔ ڈیجیٹل پبلشرز کا مطالبہ

پشاور، 12(اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین۔12 جنوری۔2016ء)۔ ملک بھر کے ڈیجیٹل پبلشرز نے خیبرپختونخوا حکومت سے براڈ بینڈ انٹرنیٹ اور موبائل فون کمپنیوں کے ڈیٹا سروسز پر عائد ٹیکس ہٹانے کا مطالبہ کردیا ہے اورصوبے کی عوام اسی طرح ریلیف دیا جائے جس طرح پنجاب حکومت نے نومبر میں 19.5 فیصد جنرل سیلز ٹیکس (جی ایس ٹی) واپس لے کر فراہم کیا ہے۔
اس ضمن میں پیر کو نمایاں ڈیجیٹل پبلشرز نے وزیر اعلیٰ خیبرپختونخوا سے درخواست کی کہ انٹرنیٹ پر ٹیکسز کا خاتمہ کیا جائے جس سے نہ صرف صوبے کے شہری اور دیہی علاقوں کی براہ راست ترقی منسلک ہے بلکہ خاص کر اس سے گورننس، کاروبار میں ترقی اور تعلیم کو فروغ ملے گا۔


ایک اندازے کے مطابق پاکستان کی معیشت میں خیبرپختونخوا کا حصہ 10.5 فیصد ہے اور اس صوبے میں ملک کے 12 فیصد انٹرنیٹ صارفین موجود ہیں اور مختلف شہروں میں 4G/3Gسروسز کی دستیابی سے انٹرنیٹ کے صارفین میں نمایاں طور پر اضافہ متوقع ہے۔
تاہم خیبرپختونخوا حکومت نے سال 2014 میں ہر طرح کے انٹرنیٹ (ڈی ایس ایل، ای وی او، 3G، 4G، وائی میکس) پر 19.5 فیصد عائد ٹیکسز کردیئے ۔

بدقسمتی سے صوبائی حکومت نے اب تک یہ ٹیکس واپس نہیں لیا جبکہ پنجاب نے مئی 2015 میں عائد کیا جانے والا یہ ٹیکس اب واپس لے لیا اور ڈیجیٹل پبلشرز کی جانب سے پیش کردہ حقائق نامے کے مطابق براڈ بینڈ کے استعمال میں 7 فیصد نمایاں کمی آئی، اس لئے پنجاب میں یہ ٹیکس نومبر 2015 میں فوری طور پر واپس لے لیا گیا۔
ڈیجیٹل پبلشرز نے بتایا کہ ٹیکس سے پاک انٹرنیٹ کے باعث براڈ بینڈ کے استعمال میں اضافہ ہوگا جس کا مطلب یہ ہے کہ یہ ای ہیلتھ، ای ایجوکیشن، ای فارمنگ اور انٹرنیٹ و اسمارٹ فون کی بنیاد پر قائم دیگر پروجیکٹس کے لئے قابل عمل اور تیزرفتار ہوگا۔


انہوں نے بتایا کہ براڈ بینڈ کے پھیلاوٴ سے نہ صرف خیبرپختونخوا میں تعلیمی مواقع پر مثبت اثر پڑے گا بلکہ اس سے صوبے کے ذہین نوجوان کو شامل کرنے سے جدید ترین معاشی نظام کے پھیلنے میں بھی مدد ملے گی۔
سیلولر موبائل آپریٹرز نے صوبہ خیبرپختونخوا کے وزیراعلیٰ کو جون 2015 میں ایک مشترکہ خط تحریر کیا جس میں انٹرنیٹ اور ڈیٹا سروسز پر صوبائی حکومت سے جنرل سیلز ٹیکس (جی ایس ٹی) واپس لینے کا مطالبہ کیا گیا کیونکہ اس کے نتیجے میں صوبے بھر میں 3جی اور 4 جی ٹیکنالوجی کے پھیلاوٴ میں کمی آنا

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

12/01/2016 - 10:47:11 :وقت اشاعت

:متعلقہ عنوان