احتجاج کرنیوالے 18کروڑ عوام کی ترقی اور خوشحالی کیخلاف احتجاج کر رہے ہیں ، قوم ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
جمعہ مئی

مزید قومی خبریں

وقت اشاعت: 09/05/2014 - 23:40:50 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 21:28:35 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 21:28:35 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 19:57:24 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 19:24:01 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 19:24:01 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 19:16:56 وقت اشاعت: 09/05/2014 - 14:27:38
-

لاہور

احتجاج کرنیوالے 18کروڑ عوام کی ترقی اور خوشحالی کیخلاف احتجاج کر رہے ہیں ، قوم احتجاجی عناصر کو یکسر مسترد کر دیگی‘ شہباز شریف ، ملک کو اندھیروں سے نکال کر اجالوں میں لے جائینگے ،قائداعظم سولر پارک ایک تاریخی منصوبہ ہے ، 25برس تک بجلی حاصل ہوگی ، تیل یا گیس کا کوئی خرچ نہیں ہوگا، منصوبہ صرف سورج کی شعاؤں سے چلے گا ، مجموعی طور پر ایک ہزار میگاواٹ بجلی ملے گی ، ترقی و خوشحالی کا نیا دور شروع ہوگا، 100 میگاواٹ کاسولر منصوبہ ملک کو روشنیوں کی جانب لے جانے کی ابتدا ہے، وزیراعظم کی قیادت میں اندھیرے دور کریں گے ،احتجاجی عناصر خوشحالی نہیں چاہتے اور ملک دشمنوں کے ایجنڈے پر عمل پیرا ہیں‘ وزیراعلیٰ پنجاب کا سولر پاور پراجیکٹ کاسنگ بنیاد رکھنے کی تقریب سے خطاب

لاہور (اُردو پوائنٹ اخبار تازہ ترین۔9مئی۔2014ء) وزیراعلیٰ پنجاب محمد شہباز شریف نے کہا ہے کہ چولستان کے صحرا میں جنوبی ایشیا کے سب سے بڑے سولر پارک کے منصوبے کا سنگ بنیاد رکھ کر وزیراعظم نواز شریف نے اس عزم کی عکاسی کی ہے کہ مسلم لیگ (ن) ملک سے اندھیرے دور کرکے روشنیاں لا ئے گی،قائداعظم سولر پارک کے منصوبے سے 25 برس تک بجلی حاصل ہوگی اور تیل یا گیس کا کوئی خرچ نہیں ہوگا،یہ منصوبہ صرف اور صرف سورج کی شعاؤں سے چلے گا جس سے مجموعی طور پر ایک ہزار میگاواٹ بجلی ملے گی جس سے علاقے میں ترقی و خوشحالی کا نیا دور شروع ہوگا اوربے شمار افراد کو روزگار کے نئے مواقع ملیں گے۔

وہ جمعہ کے روز اسلامیہ یونیورسٹی بہاولپور میں قائداعظم سولر پارک کا سنگ بنیاد رکھنے کے بعد منعقدہ تقریب سے خطاب کر رہے تھے۔وزیراعلیٰ محمد شہباز شریف نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج ایک تاریخی دن ہے۔ وزیراعظم محمد نواز شریف نے قائداعظم سولر پارک میں 100 میگاواٹ کے پہلے منصوبے کا سنگ بنیاد رکھا ہے۔ ماضی میں کوئی بھی لیڈر بہاولپور اور چولستان میں موجود روشنیوں کے اس خزانے کو دریافت کرنے کیلئے کوئی اقدام نہ کر سکا جو وزیراعظم محمد نواز شریف نے کر دکھایا ہے۔

سورج کی شعائیں اور یہاں موجود ریت پاکستان کیلئے گیس اور تیل سے کم نہیں۔ یہ منصوبہ آئندہ کئی برسوں تک بجلی فراہم کرے گا اور ملک کو اندھیروں سے نکال کر اجالوں میں لے جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان مسلم لیگ (ن) کی قیادت نے عام انتخابات میں عوام سے توانائی بحران کے حل کا وعدہ کیا تھا اور سولر پاور منصوبہ اسی وعدے کی تکمیل کی جانب بہت بڑا قدم ہے۔

ماضی کے حکمرانوں نے پانچ برس تک توانائی کے حصول کیلئے کچھ نہیں کیا جس کے باعث ملک میں اندھیرے چھا گئے، زراعت پیلی پڑ گئی، صنعتوں کی چمنیوں سے دھواں نکلنا بند ہو گیا، ایکسپورٹ بند ہو گئی، معیشت کو ناقابل تلافی نقصان پہنچا اور لاکھوں مزدور بیروزگار ہوئے۔ ماضی کے حکمرانوں نے ان سایوں کا پیچھا کیا جن کی کوئی منزل نہ تھی بلکہ رسوائے زمانہ رینٹل پاور پراجیکٹ جیسے کرپشن میں لتھڑے منصوبے لگائے گئے اور پاکستان کے خزانے کو بیدردی سے لوٹا گیا۔

اگر ماضی میں حکمران سرابوں کی بجائے ان صحراؤں میں ڈیرے ڈالتے تو ملک میں اندھیرے نہ ہوتے، ہسپتالوں میں مریض بجلی نہ ہونے سے دم نہ توڑتے، طالب علموں کو اندھیروں کے باعث مشکلات کا سامنا نہ کرنا پڑتا اور بجلی نہ ہونے سے مزدور نفسیاتی مریض نہ بنتا۔ انہوں نے کہا کہ قائداعظم سولر پارک میں 100 میگاواٹ کا منصوبہ ملک کو روشنیوں کی جانب لے جانے کی ابتدا ہے۔

وزیراعظم محمد نواز شریف نے چند روز قبل کراچی میں 660 میگاواٹ کے کول پاور پلانٹ کا سنگ بنیاد رکھا ہے جبکہ چند روز بعد وزیراعظم پورٹ قاسم میں 660 میگاواٹ کے ایک اور کول پاور پلانٹ کا سنگ بنیاد رکھ رہے ہیں جبکہ رواں ماہ کے آخر میں ساہیوال میں 1320 میگاواٹ کے کول پاور پلانٹس کا سنگ بنیاد رکھا جا رہا ہے۔ ایک برس کے دوران متعدد پاور پراجیکٹس کا سنگ بنیاد صرف اور صرف محنت اور عوام کی خدمت کے جذبے کے تحت ہی ممکن ہوا ہے۔

انہوں نے کہا کہ چین پاکستان کی انتہائی بااعتماد اور بہترین دوست ہے جس نے آزمائش کی ہر گھڑی میں پاکستان کا بھرپور ساتھ دیا ہے۔ چین کی جانب سے 32 ارب ڈالر کا پیکیج تاریخ کا سب سے بڑا پیکیج ہے اور چین کی حکومت اور قیادت کا وزیراعظم محمد نواز شریف کی قیادت پر بھرپور اعتماد

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

09/05/2014 - 19:24:01 :وقت اشاعت