دپیکا پڈوکون ایک بار پھر پردہ اسکرین پر دھوم مچانے کے لئے تیار
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
بدھ مارچ

لاہور

دپیکا پڈوکون ایک بار پھر پردہ اسکرین پر دھوم مچانے کے لئے تیار

span class=\"location\">لاہور(اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔ 19مارچ 2014ء)
بالی وڈ اداکارہ دیپکا پڈوکون سال رواں میں لیجنڈ اداکار رجنی کانت اور بالی وڈ کنگ شاہ رخ خان کے ساتھ پردہ اسکرین پر پھر دھوم مچانے کے لیے آرہی ہیں ۔ دیپکا پڈوکون سال 2013ء کی بہترین اداکارہ کے ایوارڈز کے ساتھ اوپر تلے چار بلاک باسٹر فلموں کے ساتھ سرفہرست رہیں۔اب سال رواں میں ان کی تین فلمیں زیرتکمیل ہیں جن میں سے ایک فلم لیجنڈ اداکار رجنی کانت کے ساتھ تامل اور ہندی زبان میں بننے والی فلم Khocadaiiyaan اور بالی وڈ کنگ شاہ رخ خان کے ساتھ ’’ہیپی نیوائیر‘‘ جلوہ گر ہونگی ۔

تفصیلات کے مطابق بالی وڈ کنگ شاہ رخ خان کے ساتھ 2007ء میں بلاک باسٹر فلم ’’اوم شانتی اوم‘‘ سے بالی وڈ میں دھماکے دار انٹری دی۔ اس فلم پر اسے بہترین اداکارہ کا فلم فیئر ایوارڈ بھی لے گئیں ۔ ’’اوم شانتی اوم ‘‘ کی کامیابی اور پہلی ہی فلم میں شاہ رخ خان کے ساتھ ہیروئن کا کردار اس کے لیے خوش قسمتی کا باعث بنا جس کے بعد اس نے پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا ۔

2008ء میں اپنے فرینڈ رنبیر کپور کے ساتھ ’’بچنا اے حسینوں‘‘ میں جلوہ گر ہوئیں جس میں اس کے علاوہ ببا شا باسو اور امیشا لامبا بھی ہیروئن کے طور پر شامل تھیں۔ یہ فلم کامیاب نہ ہوسکی مگر 2009ء میں سیف علی خان نے اپنے ہوم پروڈکشن ’’لو آج کل ‘‘ میں ہیروئن لیا جس کو ’’جب وی میٹ‘‘ کے امیتاز علی نے ڈائریکٹ کیا ، اس فلم میں سیف علی خان اور دیپکا پڈوکون کی جوڑی کلک کرگئی ۔

اس کو دیکھتے ہوئے سیف علی خان نے 2012 ء میں اپنی ہوم پروڈکشن ’’کاک ٹیل ‘‘ میں اپنی دوست کرینہ کپور کے بجائے دیپکاپڈوکون کا ہی انتخاب کیا یہ فلم بھی باکس آفس پر اپنا اثر دکھانے میں کامیاب رہی ۔

اس دوران انھوں نے ’’کارتک کالنگ کارتک ‘‘ ،’’لفنگے پرندے‘‘ ، ’’ چاندنی چوک ٹو چائنہ‘‘ ، ’’کھیلیں ہم جی جان سے ‘‘ جیسی فلمیں فرحان اختر ، نیل نتن مکیش اکشے کمار ، اور ابھیشک بچن کے مقابل کیں جو باکس آفس پر کامیابی حاصل نہ کرسکیں ۔

اس پر فلمی حلقوں میں کہا جانے لگا کہ دیپکا پڈوکون کا فلمی کیرئیر اختتام پذیر ہورہا ہے۔دیپکا پڈوکون نے روہن سپی کی فلم ’’دم مارو دم ‘‘ میں زینت امان پر فلمایا جانے والا گیت ’’ دم مارو دم ‘‘ آئٹم سانگ پر پرفارم کیا۔ 2010سے 2011ء کے اس مشکل دور میں ہی پرکاش جھا کی ایجوکیشن کے موضوع پر بننے والی فلم ’’آردکشن‘‘ نے کسی حد تک اس کے فلمی کیرئیر کو سہارا دیا ۔

اکشے کمار کے ساتھ فلم ’’دیسی بوائز‘‘ جیسی کامیڈی رومانٹک فلم بھی کی جو ڈھوڈ دھون کے بیٹے روہت دھون کی بطور ڈائریکٹر پہلی فلم تھی۔ اسی عرصے میں ساجد خان کی کامیڈی فلم ’’ہاؤس فل‘‘ بھی شامل تھی جس میں ان کے

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

19/03/2014 - 13:26:22 :وقت اشاعت

:متعلقہ عنوان