پاکستان فلم انڈسٹری کے شہنشاہ جذبات محمد علی کی 8ویں برسی منگل کو منائی جائیگی
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
پیر مارچ

لاہور

پاکستان فلم انڈسٹری کے شہنشاہ جذبات محمد علی کی 8ویں برسی منگل کو منائی جائیگی

لاہور( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔ 17مارچ 2014ء)پاکستان فلم انڈسٹری کے شہنشاہ جذبات محمد علی کی 8ویں برسی کل ( بدھ )کو منائی جائے گی ۔اس دن کی مناسبت سے برسی کی تقریبات کا انعقاد کیا جائے گا جس میں مرحوم کی روح کے ایصال ثواب کیلئے قرآن خوانی اور بعد ازاں اجتماعی دعائیں کی جائیں گی ۔محمد علی 19اپریل 1931کورام پور میں پید اہوئے ، محمدعلی نے کیریئر کاآغاز ریڈیوپاکستان حیدرآباد سے کیااور بہترین صداکار ثابت ہوئے ۔

انہیں پہلی بار ہدایتکار فضل احمد کریم نے اپنی فلم چراغ جلتا رہامیں ولن کی حیثیت سے کاسٹ کیا۔ محمد علی نے پہلی ہی فلم میں اس قدر انتہائی عمدگی اورکامیابی سے اپناکردار نبھایاکہ ہیروا ن کے سامنے دب کررہ گئے ۔محمدعلی نے کیرئیر کے آغا ز میں دال میں کچھ کالا،بہادر اور دل نے مان لیا جیسی فلموں میں منفی کردار ادا کیے ۔ان کی بطور ہیرو پہلی فلم شرارت تھی ۔

فلم انڈسٹر ی سے وابستہ لو گ انہیں علی بھائی اوربھیاکہہ کرمخاطب کرتے تھے۔ہدایتکاراقبال شہزاد کی پہلی رنگین فلم بازی میں ان کے ساتھ ندیم اور نشو نے پہلی بار کام کیا تھا۔مرحوم کو 1964 میں پہلی بارفلم خاموش رہومیں بہترین معاون اداکار کا نگار ایوارڈ دیا گیا تاہم اگلے سال ہی انہوں نے فلم کنیز کے لیے بہترین اداکارکاایوارڈ حاصل کرلیاتھا۔

محمدعلی نے متعدد فلمیں پروڈیوس کیں مگر ہدایتکاری کے شعبے کی جانب کبھی توجہ نہیں دی ۔انہوں نے لگ بھگ ساڑھے چارسو سے زائد فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے ۔مرحوم کی یادگار فلموں

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

17/03/2014 - 12:49:14 :وقت اشاعت

:متعلقہ عنوان