جلد پاکستان آؤنگی ،قوی امید ہے پرستار پرتپاک استقبال کرینگے،اب خیبر پختوانخواہ ..
بند کریں
تازہ ترین ایڈ یشن کے لیے ابھی کلک کریں
پیر جنوری

لاہور

جلد پاکستان آؤنگی ،قوی امید ہے پرستار پرتپاک استقبال کرینگے،اب خیبر پختوانخواہ کی بہو ہوں ، وینا ملک

لاہور( اُردو پوائنٹ تازہ ترین اخبار۔ 6جنوری 2014ء)اداکارہ وینا ملک نے کہا ہے کہ شادی ہو جانے کے بعد آئندہ فلموں میں کرداروں کے حوالے سے محتاط رہوں گی اور اب زیادہ کام ٹیلی وژن کیلئے کروں گی ، شوہر اسد خان کے ساتھ مل کر فلاحی کام کروں گی اور پاکستان کیلئے چیئرٹی شوز کرینگے ، میری شادی کے بعد سامنے آنیوالے سکینڈلز پیسے لیکر اچھالے جارہے ہیں اور ایسا کرنے والے دیوانے ہیں جبکہ وینا ملک کے شوہر اسدخان نے کہا ہے کہ مجھے اپنی اہلیہ کی شوبز سر گرمیوں پر کوئی اعتراض نہیں اور میں سکینڈلز اچھالنے والوں سے کہنا چاہتا ہوں کہ جو کرنا ہے کر لو میں اس سے بہت پیار کرتا ہوں ۔

اپنے شوہر کے ہمراہ نجی ٹی وی کو دئیے گئے انٹر ویو میں وینا ملک نے کہا کہ 2014ء میں بھارت میں چار فلموں کے لئے معاہدہ کیا تھا لیکن اب میں نے پروڈیوسرز سے درخواست کی ہے کہ انہیں کچھ دیر کے لئے التواء میں رکھ دیا جائے ۔ اب اپنے کرداروں کے لئے محتاط رہوں گی اور شوہر کی باہمی رضا مندی سے کردار منتخب کروں گی ۔ وینا ملک نے کہا کہ محمد آصف کی میری زندگی میں کوئی اہمیت نہیں میرا اس سے رشتہ صرف ہمدردی کا تھا ۔

انہوں نے بتایا کہ 15دسمبر کو اسد سے ملاقات ہوئی اور 25دسمبر کو نکاح ہو گیا ، یکم جنوری کو مولانا طارق جمیل ہمارے گھر آئے اور انہوں نے ہمارے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا ۔ انہوں نے کہا کہ وہ جب میرے بارے میں افواہیں سنتے تو میرے لئے دعائیں کرتے تھے اور دعا کرتے تھے کہ اللہ مجھے ہدایت بھی دے ۔ انہوں نے کہا کہ

اس خبر کی تفصیل پڑھنے کیلئے یہاں پر کلک کیجئے

06/01/2014 - 13:35:50 :وقت اشاعت

:متعلقہ عنوان